AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:09 #1 Skrevet lørdag kl 14:09 Jeg går igjennom en spontanabort nå å føler jeg blør mye mer enn det som er normalt, jeg har tykke bind fra apoteket som må byttes ofte ca en gang i timen. Er dette normalt eller må jeg snakke med med legen? Anonymkode: 46ae4...308
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:48 #2 Skrevet lørdag kl 14:48 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg går igjennom en spontanabort nå å føler jeg blør mye mer enn det som er normalt, jeg har tykke bind fra apoteket som må byttes ofte ca en gang i timen. Er dette normalt eller må jeg snakke med med legen? Anonymkode: 46ae4...308 Litt usikker på om den havnet i riktig kategori Anonymkode: 46ae4...308
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:17 #3 Skrevet lørdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg går igjennom en spontanabort nå å føler jeg blør mye mer enn det som er normalt, jeg har tykke bind fra apoteket som må byttes ofte ca en gang i timen. Er dette normalt eller må jeg snakke med med legen? Anonymkode: 46ae4...308 Ta en telefon til legevakt og snakk med helsepersonell. Da kan de spørre deg relevante spørsmål for din situasjon, og du får forsvarlig hjelp. Det kan du ikke få på nettet her. Anonymkode: e52d1...97a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå