AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #1 Skrevet 12. juli 2025 Jeg har akkurat fått påvist covid. Kroppen føles helt ut som total kollaps selv om den verste feberen har gitt seg. Hvor lenge syk var du som har hatt covid nå nylig? Jeg kjenner ingen som har hatt slike symptomer nå og selv har jeg ikke hatt dette siden i fjor vinter eller noe. Og til dere som lurer på hvorfor jeg testet så er det fordi jeg har et familiemedlem i sårbar gruppe og som jeg må holde meg litt ekstra unna, også etter at jeg føler meg bedre. Det hadde vært annerledes om det «bare» var en kraftig forkjølelse, for det hadde han tålt. Anonymkode: f7782...00a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #2 Skrevet 12. juli 2025 Ville bare si at det er flott at du tester og holder deg unna sårbare mennesker❤️ Syns alle burde holde seg unna andre mennesker uansett når man er syke, covid eller andre sykdommer, skjønner ikke at folk driter i å spre sykdom til andre. Mennesker som ikke er sårbare får jo også som regel noen uker ødelagt om de blir smittet. God bedring😊 Anonymkode: 248be...d37 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #3 Skrevet 12. juli 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville bare si at det er flott at du tester og holder deg unna sårbare mennesker❤️ Syns alle burde holde seg unna andre mennesker uansett når man er syke, covid eller andre sykdommer, skjønner ikke at folk driter i å spre sykdom til andre. Mennesker som ikke er sårbare får jo også som regel noen uker ødelagt om de blir smittet. God bedring😊 Anonymkode: 248be...d37 Tusen takk ❤️ Ja, jeg hadde selvfølgelig holdt meg unna alle mennesker uansett så lenge jeg er syk, men jeg må være ekstra påpasselig på den sårbare pga covid (pga lungeinfeksjon til den pårørende). Anonymkode: f7782...00a
Helene Skrevet 12. juli 2025 #4 Skrevet 12. juli 2025 Jeg hadde nettopp covid. Våknet opp en dag potte tett i nesa og slapp. Skulle ut å reise 3 dager etterpå. Jeg tok testen, og den var positiv. Holdt meg i ro, og brukte munnbind hver gang jeg gikk ut av døren. Hos meg er det en kraftig forkjølelse, overlever det, men ønsker ikke å smitte andre. Mitt inntrykk er at folk ikke tester seg i dag. De tar det som en forkjølelse. Men der er mennesker som ikke tåler dette. Jeg er ikke bekymret for egen del, men redd for å smitte andre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #5 Skrevet 12. juli 2025 Ja, jeg hadde det for et par måneder siden og kollapset totalt. Frisk og sprek til vanlig. Var vekk fra jobb i to uker og gikk på jobb dritdårlig de neste to ukene etter det. Kondis og stryke er fortsatt svekket og jeg har både vært forkjølet og hatt omgangssyke etter det, så tror immunforsvaret er ganske dårlig også. Skumle greier! Anonymkode: e2649...d71 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #6 Skrevet 12. juli 2025 Hatt covid flere ganger, og ble temmelig dårlig. Aldri høy feber, men så forferdelige vansker med å puste. Fikk b-12 behandling, og neste runde med covid gikk veldig mildt for seg. Er 100% sikker på at det har sammenheng med b12, siden b12 både er viktig for oksygenopptak og immunforsvar. Anonymkode: 1d3f3...9d4 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #7 Skrevet 12. juli 2025 Merket bare litt kiling i halsen. Hadde aldri testet meg om det ikke var for at personer jeg hadde vært i nærheten av ble syke samtidig som meg selv. Anonymkode: 89a04...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #8 Skrevet 12. juli 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg hadde det for et par måneder siden og kollapset totalt. Frisk og sprek til vanlig. Var vekk fra jobb i to uker og gikk på jobb dritdårlig de neste to ukene etter det. Kondis og stryke er fortsatt svekket og jeg har både vært forkjølet og hatt omgangssyke etter det, så tror immunforsvaret er ganske dårlig også. Skumle greier! Anonymkode: e2649...d71 Oi, var du syk i hele fire uker?? Hvor lenge hadde du feber? Var det mye forkjølelse og hoste osv eller var du mest slapp og utilpass? Anonymkode: f7782...00a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2025 #9 Skrevet 12. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oi, var du syk i hele fire uker?? Hvor lenge hadde du feber? Var det mye forkjølelse og hoste osv eller var du mest slapp og utilpass? Anonymkode: f7782...00a Hadde omtrent ikke feber. Fullstendig utmattelse og vansker med å puste var mine hovedsymptomer. Jeg sov omtrent 24/7 de første to ukene, og jeg har små barn, så jeg kan egentlig ikke gjøre det. Så det sier litt om hvor ille det var. Forferdelig dårlig allmenntilstand rett og slett. Anonymkode: e2649...d71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå