Gå til innhold

Buk- og brystplastikk etter vektnedgang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gått ned en del kilo og trener mye, sånn at muskler vil ikke bidra her... 

Vurderer sterkt brystløft med implantat, eventuelt kun implantat der + bukplastikk.

Prisene for begge deler samtidig varierer litt, men generelt svindyrt. Snuser på klinikkene og priser, men lurer på om noen har noe erfaring?
Tatt begge deler samtidig eller kun en ting av gangen? Noen tips til billigst og best? 

Ble du fornøyd / ikke fornøyd og var det komplikasjoner? Trenger sårt noen råd i denne jungelen av tilbydere - hjelp 🙂

Anonymkode: 05470...63e

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt brystreduksjon/løft og bukplastikk, men med ett års mellomrom. Noe av det beste jeg kunne ha gjort for meg selv. Var dyrt, men for meg var det verdt det. Jeg har en helt annen livskvalitet nå. Før skammet jeg meg veldig over kroppen etter svangerskapet. Jeg fikk mye løs hud som ikke trakk seg tilbake. Legen fjernet nesten 3 kg😳 samboeren på den tiden sa at jeg fikk en helt annen utstråling. 

Mitt råd til deg er å få vurdert det hos en lege. Hva som er best for deg. Han jeg gikk til ville ikke ha gjort det samtidig, og jeg fikk heller ikke lagt inn silikon hos han. Nå var ikke det noe jeg ønsket i utgangspunktet, men han var klar på at han hadde grenser for hva han ville utføre. 

Anonymkode: 44cf6...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...