AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg har ett familiemedlem som er besatt av sosiale medier. Hun fikk interessen i godt voksen alder å er på de fleste plattformene. Hun har fortalt oss at sosiale medier er en fin måte "å ta hevn" på alle som gjorde henne vondt i barndommen". Vi har til nå og støttet hennes nye hobby. Kanskje dette kunne være en fin fritidssyssel for henne. kvinnen sier hun føler seg svært ensom i hverdagen å har kun sin mann å to barn å snakke med. Hun har de senere år tatt sosiale medier til nye høyder. Da hun har fått en del mannlige følgere på snap og instagram har hun begynt å spille rått på sex. Hun poserer halvnaken og spiller veldig på seksuelle . Jeg har fått svært mange negative kommentarer fra min omgangskrets rundt denne vulgære oppførselen ,å ønsker nå å få fjernet alle bildene av meg som ligger på hennes instagram. Selv om dette ikke er av seksuell karakter. Men kvinnen nekter. Jeg har ringt og skrevet til henne, hennes mann og barn. Men hun bare ignorerer. Hva skal jeg gjøre??😩 Anonymkode: fc2d3...bc3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Kommenter under alle bildene av deg at du ønsker at hun fjerner de. Tipper hun vil gi en illusjon av et bedre sosialt liv enn det hun har, og at hun bruker bilder av deg for å fremme denne illusjonen. Så det mest effektive er nok å knuse den fasaden. Anonymkode: f862a...e42 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Rapportere bildene inn til Instagram. Anonymkode: 55a7e...887 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #5 Skrevet 13. juli Anmeld det til politiet. Du har ikke samtykket til å ha disse bildene ute og hun er nødt til å fjerne de når du ber om dette. Jeg er klar over at det er drøyt å gå til politiet, men du har ikke mange andre alternativ når hun nekter å høre på deg. Anonymkode: 83dd8...e32 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6 Skrevet 13. juli Hadde som de andre nevner rapportert det og i det ekstreme kommentert under bildene og bedt henne fjerne dem for å drite henne ut. Å politianmelde er å ødelegge en relasjon for godt, så det er vel den nødvendige atombomben hvis hun faktisk nekter. Anonymkode: f1138...35e 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde som de andre nevner rapportert det og i det ekstreme kommentert under bildene og bedt henne fjerne dem for å drite henne ut. Å politianmelde er å ødelegge en relasjon for godt, så det er vel den nødvendige atombomben hvis hun faktisk nekter. Anonymkode: f1138...35e Å ødelegge relasjonen har dette familiemedlemmet allerede klart å gjort helt selv. Men, jeg er enig i at politianmeldelse bør være siste løsning. Dessverre virker det ikke som dette familiemedlemmet kommer til å forstå på noen annen måte. Anonymkode: 83dd8...e32 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du har ikke samtykket til å ha disse bildene ute Kanskje hun har det før kontoen tok den seksuelle vendingen. Jeg sier fra om fotografering starter av folk som skal legge ut alt mulig, men heldigvis har det roet seg med årene. Man må ikke la seg fotografere av slike mennesker. Anonymkode: 211a0...461
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli Du kan rapportere bilder av deg selv på andre sine kontoer. Du kan også rapportere på vegne av egne barn. Bildene blir fjernet. Jeg har god erfaring med å rapportere på Facebook på vegne av nyfødt barn 😅😅 Litt lite intuitivt, men det funker hvis du følger det sånn som det beskrives. Anonymkode: 9e9ca...d7e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå