AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Hei ,startet på bmi 29 17 juni, gått ned 6 kg siden da med wegovy,er det lite? Anonymkode: c77bd...cc8
svartkatt Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Det vil jeg si er mye. Spiller vel liten rolle om det er med wegovy eller ei. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Nei. Men den dagen du slutter er det imponerende hvor mye du kommer til å legge på deg for hver uke. Anonymkode: ba3cc...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Men den dagen du slutter er det imponerende hvor mye du kommer til å legge på deg for hver uke. Anonymkode: ba3cc...8e2 Jeg vet jo at så lenge jeg har sunt kosthold så vil det gå bra Anonymkode: c77bd...cc8
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Men den dagen du slutter er det imponerende hvor mye du kommer til å legge på deg for hver uke. Anonymkode: ba3cc...8e2 Hva slags kommentar er det? 6 kg på 3 uker er veldig mye TS. Anbefalt vektnedgang er 0,5-1 kg per uke. Men det kan nok gå raskere i starten fordi man mister mye vann også. Anonymkode: 8f97b...061 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #7 Skrevet 13. juli Det er veldig mye.. hvordan har du gått ned så mye? Går du på laveste startdose? Anonymkode: a0947...459
AnonymBruker Skrevet 13. juli #8 Skrevet 13. juli Jeg vil heller si at det er for mye. Det er ikke bra å gå veldig raskt ned i vekt. Huden rekker ikke å trekke seg sammen, og hodet rekker ikke å følge med Anonymkode: ad40b...ab3
AnonymBruker Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei. Men den dagen du slutter er det imponerende hvor mye du kommer til å legge på deg for hver uke. Anonymkode: ba3cc...8e2 Det stemmer ikke. Jeg gikk ned 40 kg, og har holdt vekten i ett og et halvt år etter. Jeg var fast bestemt på å motbevise myten om at man må gå på sprøytene resten av livet. Wegovy hjalp meg å bli kvitt suget etter søtsaker og til å legge om på kostholdet. Anonymkode: 4c442...209 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er veldig mye.. hvordan har du gått ned så mye? Går du på laveste startdose? Anonymkode: a0947...459 Laveste dose ja , har ikke matlyst Anonymkode: c77bd...cc8
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vil heller si at det er for mye. Det er ikke bra å gå veldig raskt ned i vekt. Huden rekker ikke å trekke seg sammen, og hodet rekker ikke å følge med Anonymkode: ad40b...ab3 Ikke noe problem med huden , er forskjell på å ned 20-30 kg og 6 kg Anonymkode: c77bd...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Laveste dose ja , har ikke matlyst Anonymkode: c77bd...cc8 Jeg gikk veldig mye ned den første måneden, over 10 kg, det var pga at jeg hadde stor vannmengde i kroppen da jeg startet. Jeg følte at bena var som to store, smertefulle stokker. Det snakket jeg med legen om. Det stoppet litt opp etter dette, og nedgangen jevnet seg ut på ca 0,5 - 1 kg i uken. Derfor tror jeg ikke vi skal bekymre oss så mye om de første ukene. Når kroppen har tilpasset seg medisinene, eller omvendt, så finner den en rytme. Anonymkode: 4c442...209 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå