AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Fikk skikkelig murriger for 4 dager siden. Trodde mensen var på vei og pustet lettet ut da det kom spotting. Men spottingen har bare fortsatt, det er litt brunlig utflod. Noen opplevd lignende ? Jeg tok angrepillen dagen etter sex. Vi hadde sex da jeg mest sannsynlig var i eggløsningen og etter at jeg missed en p-pille tok jeg angrepille. Dette var sex med en venn og nekter å tenke graviditet. Er 37år Anonymkode: 30942...fa5
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Kan ikke huske å ha fått murringer, men har fått rar mens etter inntak av angrepille. Tror det er ganske normalt iom at vi forstyrrer normalt syklus med å ta angrepille. Tipper det går seg til til neste gang du skal ha mens😀👍 Anonymkode: 13aca...e21
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Jeg ble så jævlig fucka opp av angrepillen. Tok vel 4 måneder før jeg fikk en normal mensen, og et halvt år før ting fungerte som vanlig. Aldri igjen! Anonymkode: 18d60...da1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Opplevde ikke det du gjorde, men det fikk mensen 2 uker senere enn jeg skulle og jeg samlet vann som en kamel i den perioden. Jeg "gikk ned" 4 kg i vann på 3 timer da jeg endelig fikk mensen. Anonymkode: b617d...dbc
mommyaka Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk skikkelig murriger for 4 dager siden. Trodde mensen var på vei og pustet lettet ut da det kom spotting. Men spottingen har bare fortsatt, det er litt brunlig utflod. Noen opplevd lignende ? Jeg tok angrepillen dagen etter sex. Vi hadde sex da jeg mest sannsynlig var i eggløsningen og etter at jeg missed en p-pille tok jeg angrepille. Dette var sex med en venn og nekter å tenke graviditet. Er 37år Anonymkode: 30942...fa5 Ta test om 14 dager etter sex Du kan jo hat eggløsning dagen før eller dagen du hadde sex og da hjelper ikke pille
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli mommyaka skrev (33 minutter siden): Ta test om 14 dager etter sex Du kan jo hat eggløsning dagen før eller dagen du hadde sex og da hjelper ikke pille Det jeg er redd for. Skal noe til men skal ta test. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Opplevde ikke det du gjorde, men det fikk mensen 2 uker senere enn jeg skulle og jeg samlet vann som en kamel i den perioden. Jeg "gikk ned" 4 kg i vann på 3 timer da jeg endelig fikk mensen. Anonymkode: b617d...dbc Enig, jeg har vært et berg de siste dagene. Fælt meg som en hvalross Anonymkode: 30942...fa5
Minya Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Angrepillen har også en tendens til å kødde til syklusen din noe så grønnjævlig, så det kan godt være at det bare er det som har skjedd. Ta en test om et par ukers tid hvis du ikke har fått en ordentlig blødning innenfor rimelig tid etter din vanlige syklus, og hvis du fortsatt er usikker kan du be om time hos legen din og spørre om de kan ta en HCG blodprøve.
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Jeg tok en ella one en gang, tok sikkert en måned før jeg ble mer normal, hadde så mye småblødninger og ble helt på bærtur mentalt, hovnet opp og alt var bare jævlig. Jeg tror det er helt normalt at ingenting er normalt en stund etter angrepille, det er jo et p-pille brett med hormoner på en gang. Anonymkode: b880a...972
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå