AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Stortinget med den adressen de har i dag er ikke et sted man bør ha et storting. Den bør flyttes. Jeg stiller også spørsmål om dagens kongehus også bør flyttes til annet sted i Norge, men det er vel opptatt tradisjonell tankegangen til kongen selv som bør utspille seg, men jeg mener kongen selv skal få velge sitt eget slott. Anonymkode: 71546...8ef
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli … atte HÆ? hva er argumentene dine? Hvorfor skal det flyttes? Hva er problemet? og vi har ikke så mange andre slott å velge altså, dette er typ konge nummer 3 siden middelalderen i denne nasjonen…. Anonymkode: 5732c...f28 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Stortinget med den adressen de har i dag er ikke et sted man bør ha et storting. Den bør flyttes. hvorfor? Kongehuset kunne nedlegges for min del - så der er jeg på en måte enig med deg. Få det vekk Anonymkode: 9943e...839
newman01 Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 11.06): Stortinget med den adressen de har i dag er ikke et sted man bør ha et storting. Den bør flyttes. Jeg stiller også spørsmål om dagens kongehus også bør flyttes til annet sted i Norge, men det er vel opptatt tradisjonell tankegangen til kongen selv som bør utspille seg, men jeg mener kongen selv skal få velge sitt eget slott. Anonymkode: 71546...8ef Karl Johans gate 22 er da en helt grei adresse. Hvor skulle Stortinget ligge mener du?
Lunda Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli newman01 skrev (1 time siden): Karl Johans gate 22 er da en helt grei adresse. Hvor skulle Stortinget ligge mener du? Regjeringshuset kanskje? Ville i hvert fall vært mere praktisk å ha stortinget og regjeringen i samme bygning. Jeg er forøvrig enig at det er en bra adresse, og det er en fin bygning. På den andre siden er bygningen ganske gammel og det kan være at kontorene ikke holder standaren som trengs i forhold til kapasitet osv., men jeg skal ikke si dette med noen som helst sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå