[virtual] Skrevet 22. november 2002 #1 Del Skrevet 22. november 2002 Hei! Jeg har et lite "problem"... Jeg har type, og vi har et veldig fint og godt forhold og har vært sammen veldig lenge nå. Men nå i det siste har jeg begynt å fantasere om å være sammen med andre jenter... Av og til føler jeg at jeg har fått nok av å være sammen med en mann, vil heller ha sex med en jente... Jeg har ikke hatt sex med noen jenter før, så jeg vet liksom ikke hvorfor dette har så stor virkning på meg. Er det slik at alle, eller kanskje en del jenter har det på samme måte, eller er det meg? -Kanskje det er slik at jeg vil prøve noe nytt? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette.... Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 22. november 2002 #2 Del Skrevet 22. november 2002 Tanken har jo streifet meg, men jeg har ikke sånn kjempe lyst til å ha sex med ei jente. Men det er ganske normalt å ha slike tanker i større eller mindre grad! Eksperimenter da vel Hvis det er greit for typen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumpkin Skrevet 22. november 2002 #3 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg tror nok at dette er veldig vanlige tanker og fantasier for mange. Men det behøver jo ikke å bety at du er lesbisk. Kanskje det begynner å bli "rutine-sex" med kjæresten din, så fantasien kommer i sving... Pumpkin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 22. november 2002 #4 Del Skrevet 22. november 2002 Det behøver ikke å bety noe annet enn at du har en fantasi, men å gå fra fantasi til å sette det ut i livet er et ganske stort skritt. Likevel, hvis du ikke får tanken ut av hodet, og det frister mer og mer å prøve, så er det bare en ting som kan fortelle deg om dette er noe for deg, nemlig å prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå