Gå til innhold

Ryggtavle/trente kropper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

dere kvinner, har mye dere ønsker av oss mannfolk i alle retninger. Så tenkte jeg på en sak. Kropp har vel en større betydning til flere av dere. En ting er muskler og alt det der, men hva med en «bred ryggtavle». Jeg får ofte beskjed om at jeg har det, men er ikke særlig trent ellers, normal forfatning. Er dette noe dere synes er litt seksuelt tirrende? 

Anonymkode: 8fe44...795

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tenkt på rygg/ryggtavle som noe sexy selv. Men du finner selvfølgelig noen som syntes det også😊

Muskler generelt er irrelevant for min del. Det er helt andre ting som vekker min interesse seksuelt. 

Anonymkode: 39ad8...b2d

• Liker 3
Skrevet

Pur seksuelt er det ikke om mannen mangler det essensielle for min del, men «bred ryggtavle» er maskulint og veldig fint 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en mann som holder seg sterk lenge? Fin en med muskelmasse. 

Anonymkode: 3fb34...d7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er helt andre ting som vekker min interesse seksuelt. 

Penger. Penger. Penger.

🥹

Anonymkode: 66701...967

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid blitt tiltrukket og tent av en bred ryggtavle; dvs naturlig v-rygg. Trenger ikle være kjempetrent, jeg er ikke opptatt av store muskler, men normal og naturlig slank mannekropp med litt v-rygg, pen nakke og maskuline armer... Me oh my! Det er så utrolig fint. 

K46

Anonymkode: 76d09...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt om en eneste kvinne som synes muskler er sexy på en mann, snarere motsatt.

Relativt brede skuldre, derimot, det betyr litt, og dermed har det også noe for ryggtavlen å si. 

Anonymkode: 27f7c...b8b

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg om at han er trygg, snill og trofast. Det trumfer alt.

Anonymkode: 21227...e15

AnonymBruker
Skrevet

Tror de fleste kvinner elsker trente kropper og muskler. Men det er litt tabu å si høyt. Nei jeg snakker ikke om de største bolerne. Men kraftige armer, bryst, smal midje osv. Hvem liker ikke det.

Anonymkode: 86655...56d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Brede skuldre ja! 

Ryggtavle er helt fint det, følger gjerne med brede skuldre. 

Men hjelper lite om ryggtavlen sitter på en dust ;)  Sier ikke at du, TS er det, men det må være mer enn en bred ryggtavle. 

Anonymkode: fdf10...0fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror de fleste kvinner elsker trente kropper og muskler. Men det er litt tabu å si høyt. Nei jeg snakker ikke om de største bolerne. Men kraftige armer, bryst, smal midje osv. Hvem liker ikke det.

Jeg liker ikke det. Tanken på å ha sex med en med six-pack, byr meg rett og slett i mot. 

Synes overhodet ikke smal midje på menn er sexy. Og jeg er selv rimelig veltrent som dame. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle dette være tabu liksom?

Vi tør å innrømme at vi liker brede skuldre, fine underarmer, etc, men akkurat muskler og stor kuk, det bare tør vi ikke å innrømme?

At dette kan være et oppheng som menn har, og som de nekter å kvitte seg med, nei, nei, det blir for abstrakt og psykologisk, best å se bort fra det…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle dette være tabu liksom?

Vi tør å innrømme at vi liker brede skuldre, fine underarmer, etc, men akkurat muskler og stor kuk, det bare tør vi ikke å innrømme?

At dette kan være et oppheng som menn har, og som de nekter å kvitte seg med, nei, nei, det blir for abstrakt og psykologisk, best å se bort fra det…

Men bedre skuldre og armer er jo muskler Liker dere kulemage og tynne bein bedre enn kraftige lår, rumpe, bryst osv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men bedre skuldre og armer er jo muskler Liker dere kulemage og tynne bein bedre enn kraftige lår, rumpe, bryst osv?

Jeg kan så klart bare svare for meg selv, men mitt svar er;

JAAA! DEFINITIVT!

Kraftige lår, rumpe, bryst og smalt liv, det er jo så feminint som du får det. Så det er så klart det motsatte en heterofil kvinne vil se etter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg liker ikke det. Tanken på å ha sex med en med six-pack, byr meg rett og slett i mot. 

Synes overhodet ikke smal midje på menn er sexy. Og jeg er selv rimelig veltrent som dame. 

Samme her.

AnonymBruker
Skrevet

Min drømmemann har ikke en trent kropp, han har ikke en trent ryggtavle heller. Men han er rund og god i kantene, myk, varm, rolig og snill. Han er den eneste jeg ønsker å være sammen med, og han er den fineste for meg. 

Anonymkode: 1226d...387

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at bred rygg med synlige muskler under huden, brede skuldre og brystkasse er veldig maskulint og flott. Og spesielt hvis det er rikelig med hår på kassa, da bli jeg mo i knærne🤩

Men som noen over her sa; det hjelper jo ikke hvis ryggen tilhører en dust, en fin rygg veier ikke opp for noe som helst, egentlig.

Anonymkode: e450d...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...