AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Hva synes egentlig folket om dette? For min del så med masse glidemiddel så er det helt fantastisk. Overraske fruen når hun er noenlunde ferdig der, å komme inn å bare ta henne fort å hardt….men, med alt det vannet som blir så blir det fort «tørt»… begrenset med stillinger der, men å stå forfra og løfte opp ene beinet hennes, synes jeg er topp. Anonymkode: 66a95...638
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Et av de kjipeste stedene man kan ha sex for min del. Gulvet er glatt, så man risikerer beinbrudd. Kan ikke stå under det varme vannet, siden det vasker vekk all naturlig (eller unaturlig) smørning, så da må man bare stå der og småfryse. Ønsker heller ikke å forbinde sex med dass og driting. I tillegg setter jeg stor pris på egentiden jeg får når jeg dusjer eller bader, så ønsker ikke å bli forstyrret da. Akkurat som med 69 så er dusjsex noe som er gøy å gjøre én gang, bare for å ha prøvd det, men utover det er det for spesielt interesserte. Har venninner som er alt fra 100% vanilje til sexklubbesøkere med "sære" interesser, men ingen av dem liker dusjsex Anonymkode: e9218...6e6 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Tenkte på det i går når jeg dusjet, at jeg skjønner ikke hvorfor folk orker å ha sex i dusjen. Med mindre man er foreldre som aldri har egentid i sengen eller andre plasser, så ser jeg ikke vitsen. Anonymkode: 58632...2f9 2 1
Mardina Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Er det plass nok, så synes jeg det kan være skikkelig digg 🥰 😍 Har gjort et det et par ganger 🥰
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli Elsker det. Men det må være god plass. Når vi pussa opp badet ble dusjens størrelse planlagt med dette i tankene Anonymkode: bb123...b41
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva synes egentlig folket om dette? ta henne fort å hardt…. Anonymkode: 66a95...638 Liker hverken sex i dusjen eller å bli «tatt fort og hardt»😅 Jeg syntes sex i dusjen er klønete og upraktisk. Å bli tatt «foret og hardt» blir enten bare ubehagelig eller så blir jeg bare nummen nedentil av det. Sånn kaninknulling er virkelig ikke min greie. Anonymkode: d38e3...736 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli Er fysisk umulig i et lite dusjkabinett. Så nei, aldri vert i tanken av det. Anonymkode: 8bdb1...daf 1
KaffekoppQueen Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli Sex typ penetrering i dusj er passe kjedelig, men oppspill, suging, fingring, klining og alt annet er sykt deilig. Så bare tar man med seg det videre etter dusjen. men jeg liker 69 og jeg da 😆 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Elsker det. Syns det er deilig og opphissende. Anonymkode: af115...1b1
Memorangen Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli Stress. Men klarte nå å unnfange en av ungene der så det funker.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli Jeg synes det er unødvendig. Anonymkode: d7e30...2aa 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli Nei, det er bare kronglete, glatt og kaldt. Lite sexy å måtte holde balansen mens man står og fryser. Foretrekker komfortable stillinger😂 Anonymkode: 11709...793 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #13 Skrevet 12. juli KaffekoppQueen skrev (4 timer siden): men jeg liker 69 og jeg da 😆 😂 69 i dusjen blir nok vanskelig Spoiler Anonymkode: 74e3a...50b 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli Kjempe deilig med sex i dusjen om dusjen er stor nok😍 blir det tørt betyr det at dama ikke er våt nok, sikker på at hun liker at du kommer å overrasker henne sånn? Anonymkode: d8f46...3e4
AnonymBruker Skrevet 13. juli #15 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva synes egentlig folket om dette? For min del så med masse glidemiddel så er det helt fantastisk. Overraske fruen når hun er noenlunde ferdig der, å komme inn å bare ta henne fort å hardt….men, med alt det vannet som blir så blir det fort «tørt»… begrenset med stillinger der, men å stå forfra og løfte opp ene beinet hennes, synes jeg er topp. Anonymkode: 66a95...638 Det var spennende første gangene men gir ikke meg som kvinne så mye da. Har nok med å holde balansen og det er glatt på golvet. Har hatt nok dusj sex føler jeg. Anonymkode: a247d...c45
Janek Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli Onani, blowjob og lek med dusjhodet er fint, men penetrering er jeg ikke nyforelska nok til å styre med lenger😂 søden blir klistret tyggis og sitter overalt, så oralsex er å foretrekke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå