AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Har hatt en liten greie med en mann. Plutselig så forsvinner han fra tinder, mest sannsynlig fjerner matcher, men han møter meg fremdeles. Synes dette er rart? Mulig jeg overtenker. Han sier han bruker tinder til å kun finne noen som kan passe på hunden hans fordi den trenger en som kan håndtere den type hunden siden den er aggresiv Anonymkode: d44c3...5f1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli Noen fjerner match fordi de ikke vil at motparten skal se at de fremdeles bruker Tinder. Anonymkode: 4baf1...70d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Du blir rundlurt😂😂 et stort rødt flagg her🚩🚩. Bruker tinder for å finne hundepass😂hvor tjukk i huet tror han du er?? Anonymkode: 8ec7c...afa
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen fjerner match fordi de ikke vil at motparten skal se at de fremdeles bruker Tinder. Anonymkode: 4baf1...70d Men hvorfor? Jeg trenger ikke bli sammen med han om han vil gjøre andre ting, har jo tinder selv Anonymkode: d44c3...5f1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du blir rundlurt😂😂 et stort rødt flagg her🚩🚩. Bruker tinder for å finne hundepass😂hvor tjukk i huet tror han du er?? Anonymkode: 8ec7c...afa Men tror han fjernet den. hahaha kan hende han tror jeg er tjukk i hodet også Anonymkode: d44c3...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå