Rosebakken Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Noen som vet hva dette er? En gjeng unge gutter som har hygget seg på bålplassen våres en natt og det er fullt med denne emballasjen, som er helt ukjent for oss
Lillemy_87 Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli (endret) Ja tror det er godteri 🙂 mener jeg har sett lignende på europris eller normal 🤔 Samme emballasjen Endret 12. juli av Lillemy_87 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #3 Skrevet 12. juli Spennende! Hverken Google eller Chat-gpt klarer finne noe. Anonymkode: 4e214...65c
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Popping candy fra Europris. Anonymkode: b45c2...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #5 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spennende! Hverken Google eller Chat-gpt klarer finne noe. Anonymkode: 4e214...65c Fordi godteriet ikke heter 'knitt'. Det er et onomatopoetikon som del av designet på pakken for å vise hvilke lyder godteriet lager. Anonymkode: 59484...712 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Lillemy_87 skrev (12 minutter siden): Ja tror det er godteri 🙂 mener jeg har sett lignende på europris eller normal 🤔 Samme emballasjen Dette ser ut for å være fasiten mtp at designet matcher TS' funn. Anonymkode: 59484...712
Rosebakken Skrevet 12. juli Forfatter #7 Skrevet 12. juli Tusen takk for svar, ble så usikker når jeg ikke fant noe på nett🤭 Men da er det ikke noe farlig! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå