AnonymBruker Skrevet 12. juli #1 Skrevet 12. juli Jeg er en sommerstudent som har fått et godt øye til datteren til sjefen... Sjefen inviterte til sommerfest hos seg selv, og der var selvfølgelig datteren hans, en smell vakker jente, som er 3 år yngre enn meg. Vi fikk snakket sammen, og jeg merket at hun så på meg flere ganger utover kvelden, så jeg ble selvfølgelig veldig betatt. Tenker nok at det er veldig upassende om jeg prøver meg på henne? Faren hennes, altså sjefen min jobber ganske høyt oppe i et stort selskap jeg ønsker å jobbe hos etter masteren. I tillegg er han ganske kjent her i byen. Så jeg må nok bare drømme videre? Anonymkode: 0d5fe...15b
AnonymBruker Skrevet 12. juli #2 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så jeg må nok bare drømme videre? Må nok det ja Anonymkode: 32f24...897 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #4 Skrevet 12. juli Ville ikke prøvd meg nei mtp situasjonen. Anonymkode: b7681...60c 3 2
Flintis Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Tja dette kan vel gå begge veier om du prøver deg. Sjefen din er vel ansatt som deg, men har vel noe si i en uttalelse for din videre karriere. Prøver du deg er ting ute av kontroll samtidig viser du litt "baller" Noen kommer greit utav ting andre roter seg fast. Det er deg og hun dama som avgjør dette ikke sjefen, og en pen og hyggelig samlivspartner vant til miljøet teller også. Kanskje mer enn dette firmaet.
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli Lite lurt å være eksen til dattera når du søker jobb Anonymkode: 33416...0e7 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli Klem til, og er hun enebarn så blir jo firmaet ditt. Her er det bare å legge på sjarmen. Anonymkode: b805f...f65 1
-jk- Skrevet 13. juli #9 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 9.59): Lite lurt å være eksen til dattera når du søker jobb Anonymkode: 33416...0e7 Absolutt, men han kan jo også være gift med dattera når han søker jobb. Og det er ingen ulempe vil jeg tro. Så dette kan slå begge veier... 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli #10 Skrevet 13. juli Mtp at TS er aommerstudent tror jeg ikke vi skal regne med at "prøve seg på" vil ende med giftemål, eller? Tror det er mye bedre å ta det rolig og bli kjent over tid, og så kanskje det utvikler seg til et forhold. For alt du gjør TS, IKKE gå inn for bare et ligg! Da ødelegger du absolutt fremtidsmulighetene dine. Anonymkode: 16e58...52a
AnonymBruker Skrevet 13. juli #11 Skrevet 13. juli Hvis ikke initierte til noe neste møte eller kontakt info, så ville lagt den ballen død til eventuelt dere møtes naturlig neste gang Anonymkode: 09cb1...8b8
AnonymBruker Skrevet 13. juli #12 Skrevet 13. juli -jk- skrev (6 timer siden): Absolutt, men han kan jo også være gift med dattera når han søker jobb. Og det er ingen ulempe vil jeg tro. Så dette kan slå begge veier... Tja, det er ikke alle som liker nepotisme.. Sjefen kan da mene at det er bedre at svigersønnen søker jobb et annet sted, siden de er i familie. Andre ansatte kan føle de ble forbigått bare fordi TS er "i slekt" med sjefen, eller sjefen kan ses på som inhabil i saker rundt den ansatte, sånne ting kan potensielt forsure et arbeidsmiljø. Det er jo ikke likt overalt eller i alle situasjoner eller med alle mennesker såklart, og bør vel som oftest gå greit. Men bare påpeker at det også kan være en ulempe. Da de er unge og han virker utelukkende interessert pga utseende, er det jo 90% sjanse for at dette ikke akkurat blir et ekteskap da 😅 Og om det er en ulempe eller ikke å være gift med datteren, så er det garantert en ulempe å ha knust datterens hjerte. Anonymkode: dd59c...0cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå