Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på hvilket sted jeg skal kategorisere denne, men jeg har en venninne som skal flytte til Grønland, Oslo. Ble litt bekymret da hun sa det da det meste jeg har hørt er dårlig. Er det blitt bedre nå? Hun skal bo midt i. Hun er 20 år og fysisk liten om det har noe å si

Anonymkode: 4b2c6...663

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye graps der. Narkotika, innvandrer kriminalitet og kvinneundertrykkelse.,

Anonymkode: 64978...129

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen til lille Karachi sier jeg bare.. Du får spørre din venninne om hun vil bo i Norge, f.eks. finne seg et bosted på trygge beste vestkant.
Å bo på Grønland føles som å bo i et annet land på et annet kontinent.

Anonymkode: c829f...40a

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bodd på Grønland, men jobber der (på politihuset) i mange mange år. Ville aldri bodd på Grønland. 

Anonymkode: 55090...299

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd på Grønland i mer enn tretti år, og trives svært godt. Barna er oppvokst her, og alle har bosatt seg i nærheten. Ingen av oss har noen gang opplevd noe ubehagelig eller blitt utsatt for kriminalitet. Praktisk og svært sentralt, gode og billige grønnsaker, og ikke minst, hyggelige naboer.

De fleste som mener mye om Grønland har aldri satt sine bein her.

Anonymkode: 19529...741

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts: Hmm skjønner:/ hun har allerede signert bolig kontrakt, så det er garantert der hun skal bo en stund hvertfall. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bodd på Grønland i mer enn tretti år, og trives svært godt. Barna er oppvokst her, og alle har bosatt seg i nærheten. Ingen av oss har noen gang opplevd noe ubehagelig eller blitt utsatt for kriminalitet. Praktisk og svært sentralt, gode og billige grønnsaker, og ikke minst, hyggelige naboer.

De fleste som mener mye om Grønland har aldri satt sine bein her.

Anonymkode: 19529...741

Håper dette stemmer! Så blir jeg litt mindre nervøs. Hun skal bo rett med Grønland kirke om det har noe å si

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo, men ganske nær. Grønland er min favorittbydel i Oslo, går innom hver gang jeg er i byen.  Kort gangvei til alt (stasjonen, sentrum, botanisk hage), masse morsomme restauranter og kafeer og butikker, en flerkulturell og morsom bydel.

Elsker Grønland, hadde bodd der eller på Tøyen om jeg hadde bodd i Oslo. Grønland er det neste Grünerløkka 

Anonymkode: 6835a...cab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ts: Hmm skjønner:/ hun har allerede signert bolig kontrakt, så det er garantert der hun skal bo en stund hvertfall. 

Håper dette stemmer! Så blir jeg litt mindre nervøs. Hun skal bo rett med Grønland kirke om det har noe å si

Sto senest for noen dager siden i en avis om all kriminalitet på Grønland, spesielt i områdene rundt t-banestasjonen og Grønland torg. Mye ran, narko og drit. Det er faktisk et av Oslos verste steder. er ut som et høl også

Anonymkode: 3d744...a56

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...