Gå til innhold

Hvorfor sparker vi folk som allerede ligger nede?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 1.25):

Nei det kan ikke være. Du kan ikke definere om jeg er nede eller ei basert på dette innlegget her. Du vet ingenting om hvilke tråd jeg sikter til. 

Anonymkode: cc0e6...05c

Jo, vi bet hvilken tråd det er. Jeg orker ikke lete den frem, men den hvor du ikke ville si spesifikt hva det gjaldt, men at det påvirket hele familien - og noen dro parallell til hvorvidt det var samme bruker som betalte for venninnes bursdagsmiddag. Husker ikke trådtittelen, men husker tråden

Anonymkode: 4571d...dc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, disse punktene er overkill. De fleste som henger her inne har mye innestengt frustrasjon de/vi trenger å få utløp for. Dette er et sted man ikke trenger å be om å få ordet, man bare spyr ut meninger, stort sett motmeninger.

Man kan også velge å ignorere konfrontasjon som følge av at man er anonym, og ikke er pålagt å svare for seg. Den som lager innlegget har selv valgt å legge seg på hoggestabben, det finner man fort ut. I de fleste tilfeller er majoriteten uenig med trådstarter. 

Anonymkode: fea58...53f

Skrevet (endret)

.

Endret av Husomvarderfør
.
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, vi bet hvilken tråd det er. Jeg orker ikke lete den frem, men den hvor du ikke ville si spesifikt hva det gjaldt, men at det påvirket hele familien - og noen dro parallell til hvorvidt det var samme bruker som betalte for venninnes bursdagsmiddag. Husker ikke trådtittelen, men husker tråden

Anonymkode: 4571d...dc5

Du vet det er tusenvis av folk på dette forumet? De fleste poster og svarer anonymt.. Virker som du har svært lite å drive tiden med hvis det å sitte på forum og ha kontroll på alle trådene som blir lagt ut, og gjette hvem som er hvem bak trådene. En hel familie er påvirket av at brukeren måtte betale for venninnens middag? Da må det ha vært en dyr middag! Nei, jeg betaler ikke for venners middag. Vi er godt voksne folk med gode inntekter, og betaler for egen mat når vi er ute å spiser. Det skal sies jeg er svært sjelden ute å spiser med venninner da jeg er i full jobb og har mann og barn. 
Men det hender i ny og ne.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, disse punktene er overkill. De fleste som henger her inne har mye innestengt frustrasjon de/vi trenger å få utløp for. Dette er et sted man ikke trenger å be om å få ordet, man bare spyr ut meninger, stort sett motmeninger.

Man kan også velge å ignorere konfrontasjon som følge av at man er anonym, og ikke er pålagt å svare for seg. Den som lager innlegget har selv valgt å legge seg på hoggestabben, det finner man fort ut. I de fleste tilfeller er majoriteten uenig med trådstarter. 

Anonymkode: fea58...53f

Hva er poenget? Hvorfor gidde å bruke så mye tid som svært mange her gjør for å være kjip og aggressiv mot andre? Da skjønner man at en del ikke har det helt godt med seg selv. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...