Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager kan ikke norske butikker lære seg engelske skostørrelser?!! :frustrert:

Jeg bruker 35-36 i sko, men ingen butikker har riktig strl 36 av Converse Allstar i butikkene sine og jeg vil ha et par nye!

Før har jeg funnet riktig størrelse i barneavdelingen i én skobutikk, men er jo ikke så mange steder de selger "barnestørrelser" av disse skoene.

Noen som vet om bra nettbutikker som kan ha maange størrelser - eller et sted i Oslo som selger... barnestørrelser..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tristessa
Skrevet

Kan nok ikke hjelpe deg, men I feel your pain... Var overalt i Bergen i helgen for å finne i min størrelse (3,5), men måtte gi opp. Hva med www.stress.no forresten?

Skrevet (endret)

Takk for svar!

Jeg tror disse skoene er ekstremt stoore i størrelsen. Det ene paret jeg har er 2,5 i UK-størrelse, 34 1/2 i europeisk størrelse! :icon_neutral:

Det andre paret jeg har er faktisk fra Stress, de er størrelse 36 og av den grunn litt for store og ubehagelige å gå med.. De tar jo ikke inn sko i mindre størrelse.

Det er håpløst :ler:

Endret grunnet skrivefeil.

Endret av Svart Katt
Gjest Thalassa
Skrevet
http://www.laredoute.no/ har converse sko for ungdommer ned i str 35 iallefall... kanskje det kunne vært noe, man kan bestille katalog derfra også ;)
Skrevet

Takk! Det skal sjekkes ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...