AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Skrevet 11. juli Tunika er ikke nødvendigvis kjerring, det avhenger helt av personen som har den på. Plagget på bildet over kunne vært kjempekult på Agnes, 20 år, 175 cm og slank, over en bikini på stranden, eller sammen med f.eks. en shorts, en kul veske, smykker osv. På Gunn, 55 år, 155 cm, småtjukk med «fresh» kort frisyre, stylet med tights med blondekant og turkist perlekjede derimot, blir det fort kjerring. Anonymkode: a0e8b...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #22 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tunika er ikke nødvendigvis kjerring, det avhenger helt av personen som har den på. Plagget på bildet over kunne vært kjempekult på Agnes, 20 år, 175 cm og slank, over en bikini på stranden, eller sammen med f.eks. en shorts, en kul veske, smykker osv. Anonymkode: a0e8b...4a9 Shorts synes jo ikke under denne. Og siden mønsteret gjør så mye av seg passer det vel ikke med så mye smykker? AnonymBruker skrev (6 timer siden): På Gunn, 55 år, 155 cm, småtjukk med «fresh» kort frisyre, stylet med tights med blondekant og turkist perlekjede derimot, blir det fort kjerring. Anonymkode: a0e8b...4a9 Synes ikke dette er typisk "kjerring tunika". Så mulig plagget ikke er like kledelig til alle, men "kjerring" er ikke det samme som "ikke fint". Jeg er 49 år, 1,63, ingen sylfide, men passet str small i denne, jeg har ikke "fresh" kort frisyre, men tykt, halvlangt bølgete hår. TS Anonymkode: 34e5e...a64 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #23 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Shorts synes jo ikke under denne. Anonymkode: 34e5e...a64 En lengre shorts vil synes, jo 😊 Anonymkode: a0e8b...4a9
AnonymBruker Skrevet 12. juli #24 Skrevet 12. juli Når jeg ser den på modellen, ser jeg at dette er mer en kjole enn en tunika. Hadde derfor stylet den som kjole 👍🏻 Jeg hadde brukt sorte eller hvite Converse (fordi det stort sett er det jeg går i om sommeren, men hvis du liker noe annet bruker du jo bare det - f.eks. sorte skinnsandaler) og kanskje noen enkle gullsmykker. Et eller to halskjeder stylet sammen og øredobber. Ikke bruk tights under denne. Anonymkode: a0e8b...4a9
AnonymBruker Skrevet 12. juli #25 Skrevet 12. juli Sort smalt skjørt til under knærne og belte i livet, det kan gå Anonymkode: f0e74...6e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå