Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva synes dere om dette plagget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan vel defineres som en tunika? Og tunika er vel egentlig håpløst umoderne, eller "kjerring"? 

Hva kan man eventuelt style den med? Trekvart lange tights med blonde neders er vel helt ut? Hva med lange tights? Eller kanskje lange løsere bukser? I svart, kanskje?

IMG_20250711_213933.jpg

Anonymkode: 34e5e...a64

Skrevet

Synes ikke noe om mønster, farge eller snitt. Om du absolutt vil gå med den ville jeg unngått alt som har med 2005 tunika-relaterte styling plagg. Altså absolutt ikke tights av noe slag.

Litt usikker på hvordan den kan styles for å se bra ut - kanskje uten noe bukse om den er lang nok og med noen enkle sorte lærsandaler (ikke for chunky siden mønsteret er så svært). 

Anonymkode: 8a125...86e

• Liker 1
Skrevet

Sort strømpebukse er det eneste du kan style den med, men ja, den er forferdelig stygg! Er det du som har den andre tråden om blusen som ser nesten helt lik ut? Ville nok vurdert et aldri så lite stil-skifte.

Anonymkode: a48ad...d81

• Nyttig 1
Skrevet

Eventuelt som en cover up på stranden men som hverdags plagg er jeg ikke en fan. 

Anonymkode: 99663...0be

• Liker 2
Skrevet

Not my cup of tea. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Sort strømpebukse er det eneste du kan style den med, men ja, den er forferdelig stygg! Er det du som har den andre tråden om blusen som ser nesten helt lik ut? Ville nok vurdert et aldri så lite stil-skifte.

Anonymkode: a48ad...d81

Ikke meg.

TS

Skrevet

Ser ut som noe min bestemor gikk med for 20-30 år siden...

Anonymkode: 45f31...c71

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke meg.

TS

Du har tatt bilde av samme døren. Så jo, det er deg.

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har tatt bilde av samme døren. Så jo, det er deg.

Mange som har sånne dører. Men ok, det er meg. Jeg skrev at det ikke var det, for jeg mener det ikke er relevant. Jeg ville høre hva folk mente om dette plagget, uavhengig av hvilke andre plagg jeg har.

Jeg kjøpte begge plaggene på salg på HM i sommer. Jeg har stort sett ensfargede plagg ellers. Men synes mønster kan være litt fint til sommeren.

TS

Skrevet

Likte faktisk ikke noe med den for å være helt ærlig. 

Anonymkode: f7fda...6b7

Skrevet

For å se bra ut i denne må man se bra ut i alt slags. Har man lange, lekre, solbrune ben kan man slenge på seg denne og flipflops og se 10/10 ut. 

For de av oss som ser helt vanlige ut vil nok ikke plagget hjelpe noe særlig med hensyn til stil.

Anonymkode: 69ecc...f37

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg kjøpte begge plaggene på salg på HM i sommer. Jeg har stort sett ensfargede plagg ellers. Men synes mønster kan være litt fint til sommeren.

TS

Tights er vel helt ut, og tunikaer er vanskelig å få til å funke sammen med bukser. Hva med å bruke den på stranda over bikini, dvs uten bukser/strømpebukser?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, hva slags personlighet du har, og hvordan plagget sitter på deg. Og hvordan du styler den, da. Om jeg skulle brukt plagget, hadde jeg hatt den med mørke, vide, ankelkorte bukser (jeans) og mørke ballerinasko. Da hadde jeg vært litt pent kledd til meg å være. Jeg hadde imidlertid ikke kledd den modellen der pga formløshet og lange ermer.

Anonymkode: dc2e7...0fb

Skrevet

Siden det er sommer og det er så mye mønster så ville jeg gjort det helt enkelt. Hvite thights, ev. vide hvite bukser - av hengig av kroppsfasong og størrelse. Enkle, hvite sandaler som ikke er store. Veldig enkelt, men det kan virke langt mer ekslusivt enn å gjøre for mye ut av det når man allerede har mye mønster. Skal du ha smykker ville jeg tenkt enkelt og klassisk. Ev. fransk manikyr på håndneglene - og burgunder tånegler. Lite, diskret sminke, ev. med litt fokus på øyne.

Har to venninner som har lignende store mønster på lignende plagg, og når de går for det enkle, klassiske sammen med dem, så får de masse positive tilbakemeldinger, også fra folk som er opptatt av mote, som blir veldig overrasket over hvor fint det kan være.

Ikke bry deg om hva andre mener, om dette er plagg som passer din kropp så blir du fin i det! 😊

Jeg har noen sommerplagg som er 20-25 år gamle, får alltid mye positive kommentarer når jeg bruker dem. Det er klær som ikke "alle" går med nå, men som passer min kropp, min fasong, mine farger. Har flere ganger opplevd å bli stoppet fordi andre ønsker å vite merke og hvor jeg har kjøpt plaggene. 

Anonymkode: 1996c...bcf

• Hjerte 1
Skrevet

Synes du skal drite i om noe er "kjerring" og hva andre synes. Gå med det du liker, og kos deg! Livet er faktisk for kort. 

Anonymkode: a45f8...573

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det kommer helt an på hvordan du ser ut, hva slags personlighet du har, og hvordan plagget sitter på deg. Og hvordan du styler den, da. Om jeg skulle brukt plagget, hadde jeg hatt den med mørke, vide, ankelkorte bukser (jeans) og mørke ballerinasko. Da hadde jeg vært litt pent kledd til meg å være. Jeg hadde imidlertid ikke kledd den modellen der pga formløshet og lange ermer.

Anonymkode: dc2e7...0fb

Glemte å nevne at det egentlig følger med knytebelte, men jeg foretrekker den uten.

Skrevet

Er jo mye slike mønster hos HM i sommer...

Screenshot_2025-07-11-23-57-11-066.jpg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes ikke noe om mønster, farge eller snitt. Om du absolutt vil gå med den ville jeg unngått alt som har med 2005 tunika-relaterte styling plagg. Altså absolutt ikke tights av noe slag.

Litt usikker på hvordan den kan styles for å se bra ut - kanskje uten noe bukse om den er lang nok og med noen enkle sorte lærsandaler (ikke for chunky siden mønsteret er så svært). 

Hva er galt med fargen?!? Kan skjønne om dere ikke liker mønster og/eller snitt, men svart og hvitt blit vel aldri feil?

Skrevet

Sorte bukser er det eneste som kan fungere til.

Du må ikke høre på den personen som foreslo hvite tights. Tights er ikke pent uansett farge, men hvite ser aller verst ut.

Anonymkode: 0f0f6...eb4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva er galt med fargen?!? Kan skjønne om dere ikke liker mønster og/eller snitt, men svart og hvitt blit vel aldri feil?

Svart/hvitt i kombinasjon med et bråkete stort mønster er ikke veldig heldig. Det blir veldig konstrastrikt på en utdatert måte. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...