Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 49... Men er da mange som bruker skjorte/bluse nedi buksa. Både unge og gamle.

Anonymkode: 7bfc1...3bf

Men les hele kommentaren da - det er kombinasjonen av dette utdaterte mønsteret + å stappe i buksa som blir å style den mer utdatert. Feks om du ser på modellbildet som ble postet så er modellen stylet som jeg nevner - løs bluse over rett svart bukse. Om du stapper denne type bluse i en bukse så vil den ikke se like moderne ut. 

Anonymkode: 0dc54...0f3

AnonymBruker
Skrevet

Alt kommer an på kroppsfasong,  stylingen og attituden. Hun i annonsen får den til å se kul ut. Den kan sikkert være kul på deg også.  Uansett bør du bare drite i hva andre mener og gå med det du selv vil.

Anonymkode: 31c65...8d2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men les hele kommentaren da - det er kombinasjonen av dette utdaterte mønsteret + å stappe i buksa som blir å style den mer utdatert. Feks om du ser på modellbildet som ble postet så er modellen stylet som jeg nevner - løs bluse over rett svart bukse. Om du stapper denne type bluse i en bukse så vil den ikke se like moderne ut. 

Men HM hadde masse klær i denne typen mønster i år, så helt utdatert kan det vel ikke være?

Modellen i annonsen stylet faktisk med shorts, men det syntes ikke på bildet som ble postet over. Shorts av typen kortere variant av sort rett bukse.

Her er et annet bilde fra samme annonse:

IMG_20250712_075732.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt gardinaktig.

Anonymkode: d8bee...784

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Alt kommer an på kroppsfasong,  stylingen og attituden. Hun i annonsen får den til å se kul ut. Den kan sikkert være kul på deg også.  Uansett bør du bare drite i hva andre mener og gå med det du selv vil.

Anonymkode: 31c65...8d2

Jeg driter egentlig i hva andre mener og går i hva jeg vil. Men ville bare høre hva folk mente om denne type plagg og eventuelt styling.

Reaksjonrnr var mer negativt enn jeg ventet, men blusen havner ikke hos Fretex med det første, ihvertfall.

TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt gardinaktig.

Anonymkode: d8bee...784

Jeg hadde aldri kjøpt slike gardiner, ihvertfall.🤣🤣

TS

• Liker 3
Skrevet

JA

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (3 timer siden):

Men HM hadde masse klær i denne typen mønster i år, så helt utdatert kan det vel ikke være?

Modellen i annonsen stylet faktisk med shorts, men det syntes ikke på bildet som ble postet over. Shorts av typen kortere variant av sort rett bukse.

Her er et annet bilde fra samme annonse:

IMG_20250712_075732.jpg

Som flere her sier, ser man ut som en ung modell/bella hadid type så kommer man unna med helt andre ting enn en gjennomsnittlig middelaldrende dame, sånn er livet. Mønsteret mener jeg uansett er utdatert, H&M er ikke akkurat  et veldig forut sted med bare trendy plagg. Her finner man mye forskjellig. 

Med alt dette sagt, gå i det du vil - ikke alt trenger å være trendy men folk snakker om det fordi du har spurt. Du har fått masse tips til styling i tråden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Som flere her sier, ser man ut som en ung modell/bella hadid type så kommer man unna med helt andre ting enn en gjennomsnittlig middelaldrende dame, sånn er livet. Mønsteret mener jeg uansett er utdatert, H&M er ikke akkurat  et veldig forut sted med bare trendy plagg. Her finner man mye forskjellig. 

Med alt dette sagt, gå i det du vil - ikke alt trenger å være trendy men folk snakker om det fordi du har spurt. Du har fått masse tips til styling i tråden. 

Ser man ut som Bella Hadid ser man vel bedre ut enn om man ser ut som en gjennomsnittlig middelaldrende dame uansett hva man har på seg, deg er vel ikke akkurat noen bombe.

Men noe må man jo ha på seg, uansett alder og fasong, selv om det finnes andre som kler det bedre.

Jeg er opptatt av å finne klær som er i min smak og kledelig til jeg, bryr meg ikke så mye om å være supertrendy. Det er mye mellom supertrendy og helt utdatert. Eller "kjerring". Mulig HM ikke alltid er først ut med de siste trendene, men helt utdatert kan det vel ikke være?

Grunnen til at jeg spør er ikke først og fremst for å høre hvor trendy den er, men om den han se bra ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvilken fasong passer den (ikke) til, tenker du? Den er jo ganske løstsittende, og kan varieres ved å ha den helt eller delvis inni eller utenpå buksa, vid eller smal bukse...

Hvis man er slank har man en kropp som kan passe til helt ensfargede overdeler, som er helt rette/stramme i snittet. Da kan man med fordel kutte ut plagg som det denne tråden handler om da det ikke vil være så flatterende. Det er da dette blir kjerring. Denne typen overdel passer best hvis man har litt mage/vil «kamuflere» det litt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg driter egentlig i hva andre mener og går i hva jeg vil. Men ville bare høre hva folk mente om denne type plagg og eventuelt styling.

Reaksjonrnr var mer negativt enn jeg ventet, men blusen havner ikke hos Fretex med det første, ihvertfall.

TS

Skal man ha på seg en overdel av denne typen så bør resten av antrekket være helt ensfarget.

Anonymkode: de61a...9e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skal man ha på seg en overdel av denne typen så bør resten av antrekket være helt ensfarget.

Anonymkode: de61a...9e3

Det er jeg enig i!

Skrevet (endret)
Mrs. Random Nick skrev (3 timer siden):

Hvis man er slank har man en kropp som kan passe til helt ensfargede overdeler, som er helt rette/stramme i snittet. Da kan man med fordel kutte ut plagg som det denne tråden handler om da det ikke vil være så flatterende. Det er da dette blir kjerring. Denne typen overdel passer best hvis man har litt mage/vil «kamuflere» det litt.

Jeg har faktisk litt mage jeg vil kamuflere. I likhet med mange andre. 

Endret av Thyra
Skrevet

Kjerring er flott

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...