AnonymBruker Skrevet 11. juli #21 Skrevet 11. juli Jeg ser for meg at den kan være fin, jeg 😊 alltid vanskelig å se før man ser den på noen, men synes ikke den var stygg. Anonymkode: 7cadf...29b 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #22 Skrevet 11. juli Denne "kjerringa"på 70 ville ikke brukt den! Rotete mønster ,hadde den vært ensfarget så kanskje.Det blir tommel med fra meg.👎 Anonymkode: 125c2...a72
AnonymBruker Skrevet 11. juli #24 Skrevet 11. juli Ja. "Kontorrotte som prøver å være vågal"-stil Anonymkode: 979cf...40f
AnonymBruker Skrevet 11. juli #25 Skrevet 11. juli Det kommer helt an på hvordan den styles. Jeg har noen bluser i garderoben selv som lett kan gå under kategorien kjerring viss jeg ikke styler de riktig. Snitt, materiale og mønster i tillegg til kroppsfasong har mye å si for hvordan plagg kombineres med hverandrehverandre og styles kledelig. Glem dette kjerring fokuset som er her inne og bruk heller tid på å finne det som kler deg best, snitt farger osv. Anonymkode: f5533...bad 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #26 Skrevet 11. juli Jeg er 56 og KAN bruke på klær. Men det det der er feil mønster og feil snitt. Gitt min alder, ville ikke brukt den Anonymkode: 4ddaf...481
AnonymBruker Skrevet 11. juli #29 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Deg som også har kjøpt samme i tunika-fasong? Sier som jeg sa der, ikke noe fan av mønster eller farge. Oppleves ganske utdatert, best case får du ha en rett sort bukse til eller noe. Ville ikke stappet den i buksa da silhuetten blir enda mer utdatert. Hadde ikke reagert noe særlig om noen gikk med den dersom de var 50-60+ men hadde heller ikke tenkt ‘fresh og kul dame’ om det gir mening. Anonymkode: 0dc54...0f3 Jeg er 49... Men er da mange som bruker skjorte/bluse nedi buksa. Både unge og gamle. Anonymkode: 7bfc1...3bf 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #30 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Denne "kjerringa"på 70 ville ikke brukt den! Rotete mønster ,hadde den vært ensfarget så kanskje.Det blir tommel med fra meg.👎 Anonymkode: 125c2...a72 Men jeg spurte strengt tatt ikke om den var fin, men om den var "kjerring". Du ville ikke brukt den fordi den ikke var din smak, eller fordi den er "kjerring"? Anonymkode: 7bfc1...3bf
AnonymBruker Skrevet 11. juli #31 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det for mye mønster, men smak og behag :). Apropos skjorte nedi buksa: Jeg er ikke en «kjerring» og jobber i et yrke med «dress code». Absolutt ikke uvanlig å ha skjorta nedi buksa. Personlig får jeg en fin definert midje av det. Ser elegant ut med pumps og en fin veske. Anonymkode: 71c42...904 Enig med deg. Jeg jobber også i et miljø med dresscode, og jeg går ofte med blusen nedi buksa. Synes det er mer feminint og bringer formene mer frem enn å ha blusen løst hengende rundt. Anonymkode: 27a63...750 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #32 Skrevet 11. juli Mezzosoprena skrev (9 minutter siden): Se der, ja! Ikke "kjerringstil" på henne, ihvertfall... Anonymkode: 7bfc1...3bf 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #33 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ganske kjerring ut. Da må du heller kjøpe deg en pen skjorte som har god passform. Anonymkode: 8afaa...697 For en "pen skjorte med god passform" er ikke kjerring???? 🙈🙈 TS - jeg syns ikke den er kjerring. Jeg tror mange her forveksler "kjerring" med "liker ikke". Moten i dag er jo kjerringete, særlig kjoler. Rysjer og blonder og krager og blomster. Den skjorta går jo fullstendig imot. Anonymkode: f2ded...809 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #34 Skrevet 11. juli Jeg (K37) synes dessverre også at den så veldig kjerringete ut. Tror det er mønsteret og passformen som gjør det sånn. Men kan helt sikkert se helt nydelig ut på den rette kvinnen. Med såpass sterke kontraster i mønsteret, bør man ikke være blass. Så hvis man har litt kontraster i hår- og hudfargen så blir den sikkert bra. Ville gått for minimalistisk stil. Enkel, formløs, sort bukse. Sort eyeliner. Firkantet sort veske. Rette kanter. Høye, anonyme sko. Lite smykker. Anonymkode: e96e3...f9a
AnonymBruker Skrevet 11. juli #35 Skrevet 11. juli Huff, den var virkelig mindre pen, uansett aldersgruppe 😱 Anonymkode: ef749...79e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #36 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For en "pen skjorte med god passform" er ikke kjerring???? 🙈🙈 TS - jeg syns ikke den er kjerring. Jeg tror mange her forveksler "kjerring" med "liker ikke". Moten i dag er jo kjerringete, særlig kjoler. Rysjer og blonder og krager og blomster. Den skjorta går jo fullstendig imot. Anonymkode: f2ded...809 Enig. Tror også mange forveksler "kjerring" med "liker ikke". Anonymkode: 7bfc1...3bf 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #37 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Høres ganske kjerring ut. Da må du heller kjøpe deg en pen skjorte som har god passform. Anonymkode: 8afaa...697 Du høres kjerring ut Anonymkode: 43058...03b
AnonymBruker Skrevet 11. juli #38 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg (K37) synes dessverre også at den så veldig kjerringete ut. Tror det er mønsteret og passformen som gjør det sånn. Men kan helt sikkert se helt nydelig ut på den rette kvinnen. Med såpass sterke kontraster i mønsteret, bør man ikke være blass. Så hvis man har litt kontraster i hår- og hudfargen så blir den sikkert bra. Ville gått for minimalistisk stil. Enkel, formløs, sort bukse. Sort eyeliner. Firkantet sort veske. Rette kanter. Høye, anonyme sko. Lite smykker. Anonymkode: e96e3...f9a Er ikke så flink til å gå med høye sko, men tenkte sort enkelt tilbehør og lite smykker, ja. Bruker stort sett kun øredobber, ikke noe mer. Jeg har mørkt hår og brune øyne. TS Anonymkode: 7bfc1...3bf
AnonymBruker Skrevet 11. juli #39 Skrevet 11. juli Kjerring på ei kjerring, type grå mus, samme hvilken alder. Likte ikke mønsteret. K40 Anonymkode: 34636...16f
AnonymBruker Skrevet 11. juli #40 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg spurte strengt tatt ikke om den var fin, men om den var "kjerring". Du ville ikke brukt den fordi den ikke var din smak, eller fordi den er "kjerring"? Anonymkode: 7bfc1...3bf Ikke min smak,nei.Hva som er kjerring eller ikke bryr meg midt bak... Anonymkode: 125c2...a72 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå