Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv syntes jeg den var veldig fin, men hva vet vel jeg...🤔

Hva vil dere eventuelt ha brukt til? Jeg synes det ble ganske bra med smale svarte bukser og stappe blusen nedi buksa bak, eller videre svarte bukser og stappe blusen nedi hele veien. Svarte sko og beige veske. Hva tenker dere?

IMG_20250711_212635.jpg

Anonymkode: 7bfc1...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en måte ja, på en annen måte nei.

Men jeg hadde gjerne brukt den selv hvis den hadde passet til fasongen min.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig (K33) syns den var «kjerring» og jeg tror ikke min mor på 60 ville brukt den heller. 

Anonymkode: 81c91...144

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Mrs. Random Nick skrev (2 minutter siden):

På en måte ja, på en annen måte nei.

Men jeg hadde gjerne brukt den selv hvis den hadde passet til fasongen min.

Hvilken fasong passer den (ikke) til, tenker du? Den er jo ganske løstsittende, og kan varieres ved å ha den helt eller delvis inni eller utenpå buksa, vid eller smal bukse...

AnonymBruker
Skrevet

Stappe nedi bak? Det er det mest absurde kjerring jeg har hørt. Hvem gjør det, da? Generelt er "stapping nedi buksa" ganske ut også. Uansett kjerring mønster på blusen. 

Anonymkode: 8afaa...697

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg personlig (K33) syns den var «kjerring» og jeg tror ikke min mor på 60 ville brukt den heller. 

Anonymkode: 81c91...144

Jeg synes faktisk den ser bedre ut når jeg har den på enn den gjør på hengeren, vanligvis er det omvendt.😁

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stappe nedi bak? Det er det mest absurde kjerring jeg har hørt. Hvem gjør det, da? Generelt er "stapping nedi buksa" ganske ut også. Uansett kjerring mønster på blusen. 

Jeg synes siluett en blir bedre da. Ellers ser jeg fort ut som en tønne. Når jeg putter blusen nedi bak, føyer den seg inntil korsryggen, og jeg ser mye smalere ut fra siden. Når blusen henger løst blir avstand fra korsrygg til mage lik avstand fra rumpe til mage. Om du skjønner hva jeg mener...

TS

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes siluett en blir bedre da. Ellers ser jeg fort ut som en tønne. Når jeg putter blusen nedi bak, føyer den seg inntil korsryggen, og jeg ser mye smalere ut fra siden. Når blusen henger løst blir avstand fra korsrygg til mage lik avstand fra rumpe til mage. Om du skjønner hva jeg mener...

TS

Høres ganske kjerring ut. Da må du heller kjøpe deg en pen skjorte som har god passform. 

AnonymBruker
Skrevet

Den ble for mønstrete eller «bråkete» for min smak. 

Anonymkode: cd6f3...5fd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva vil dere eventuelt ha brukt til? Jeg synes det ble ganske bra med smale svarte bukser og stappe blusen nedi buksa bak, eller videre svarte bukser og stappe blusen nedi hele veien. Svarte sko og beige veske. Hva tenker dere?

IMG_20250711_212635.jpg

Forferdelig! Blir sjøsyk av å se bildet, tør ikke tenke på hvordan det er å sitte rett over bordet for deg. Kjerring? Nei, men fryktelig mønster!

Anonymkode: e0648...8fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den ble for mønstrete eller «bråkete» for min smak. 

Anonymkode: cd6f3...5fd

Derfor tenkte jeg å holde resten av antrekket ensfarget.

TS

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det.

Anonymkode: aab55...c80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (K35) tror den kan bli veldig fin stappet helt nedi en sort bukse :)

Anonymkode: 9b620...ee4

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Høres ganske kjerring ut. Da må du heller kjøpe deg en pen skjorte som har god passform. 

Hvor finner jeg en slik? 

AnonymBruker
Skrevet

Får vondt i øynene. Sorry

Anonymkode: 6c4ee...2ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det for mye mønster, men smak og behag :). 

Apropos skjorte nedi buksa: Jeg er ikke en «kjerring» og jobber i et yrke med «dress code». Absolutt ikke uvanlig å ha skjorta nedi buksa. Personlig får jeg en fin definert midje av det. Ser elegant ut med pumps og en fin veske. 

Anonymkode: 71c42...904

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å bruke "kjerring". Har ingen ting å gjøre med et plagg. Men benevnelsen på en dame på 45-50+.

Anonymkode: a620a...08f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Deg som også har kjøpt samme i tunika-fasong? Sier som jeg sa der, ikke noe fan av mønster eller farge. Oppleves ganske utdatert, best case får du ha en rett sort bukse til eller noe. Ville ikke stappet den i buksa da silhuetten blir enda mer utdatert. 

Hadde ikke reagert noe særlig om noen gikk med den dersom de var 50-60+ men hadde heller ikke tenkt ‘fresh og kul dame’ om det gir mening. 

Anonymkode: 0dc54...0f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

IMG_20250711_212635.jpg

Pussig nok så kommer det helt an på hva annet du har på deg sammen med den.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg (K35) tror den kan bli veldig fin stappet helt nedi en sort bukse :)

Anonymkode: 9b620...ee4

Mens jeg (også K35) syns den ser forferdelig kjerring ut. Helt grufult mønster. 

Anonymkode: 2bb9b...c7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...