AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Det er kanskje en del som uttrykker seg negativt om attraktive menn for å tøffe seg og markere at de liksom selv er like / mer attraktiv. Men når det kommer til stykket så stiller de seg desperat i køa for å få en bit 😅 Anonymkode: 7fdec...fe8 2 1
WeirdLady73 Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Kun hvis de åpner kjeften og er selvopptatte og arrogante 😬 Da er de lite attraktive og jeg tenker gud hjelpe meg her var vi ikke velsignet med mer en et ytre skall og lite substans 😂 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Jeg kan synes det er ubehagelig med veldig attraktive menn. Regner med at de synes jeg er under deres liga, og derfor blir jeg redd for at de skal tro jeg er tiltrukket av dem. I tillegg synes jeg ikke fotomodellpene menn nødvendigvis er så kjekke. Det skal mer enn et pent ansikt og en flott kropp for å gjøre noen tiltrekkende. Utstråling virker mye sterkere. Men, ja, jeg har nok kanskje noen fordommer om at de er litt høye på seg selv og arrogante. Anonymkode: 330f0...3c9 14 5
Sjarmør Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli Jeg oppfører meg noen ganger slik ovenfor kvinner som vet de er veldig pene, så de ikke skal bli enda høyere på seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6 Skrevet 12. juli Jeg syns ofte at de kan fremstå kvalme irl Anonymkode: 315b6...2a7 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #7 Skrevet 12. juli Jeg har fordommer. De kan velge blant mange og bytte raskt. Jeg vil i utgangspunktet ha noe som varer. Så jeg måtte blitt overbevist og å forvente at den type mann skal bruke masse tid og krefter til å overbevise en dame som er midt på treet er nok litt naivt... i tillegg har jeg inntrykk at mange av de er uhyre redde for å bli utnyttet økonomisk, og alt må 50/50 på millimeter og det gidder jeg bare ikke siden mange har bedre råd. Og da hadde jeg endt til å slite meg helt opp får å nå opp. Gidder ikke all slitet det med stor sannsynlighet innebærer... Anonymkode: 34c17...9a1 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #8 Skrevet 12. juli ikke mot attraktive menn, men kanskje mot attraktive menn som kler seg som en slesk vestkant-klyse, eller attraktive menn som man på nørt hold ser at bruker sminke, eller bare er veldig opptatt av utseendet sitt. Anonymkode: 8f7f3...b7b 7 1
Raven.Writingdesk Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Nei. Jeg har nære familiemedlemmer som er menn som er typisk ansett som «konvensjonelt svært attraktive menn». I det legger jeg: ca 1.90 høy, bredskuldret, muskuløs/tonet kropp, flott hår, symetrisk ansikt, åpne flotte øyne, generelt pene ansiktstrekk og flott fysikk. Disse har etter mine observasjoner aldri blitt møtt med noe fordommer (av kvinner) - snarere tvert imot. De fleste kvinner har instinktivt hatt en veldig avslappet og søkende tilnærming mot dem. Jeg tror kanskje menn som er svært attraktive som fremstår avvisende kan kanskje møtes med negativitet (at noen forsøker å avvise de når de selv føler seg avvist) - men vakre mennesker (være seg kvinner eller menn) - som også har en vennlig utstråling vil svært sjeldent etter min oppfatning, bli behandlet «dårligere» for sitt vakre utseendet. Heller tvert imot. (Noe også forskning støtter) 2
Hmmmmmm Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli Menn opererer på denne måten mot pene damer. Så om ikke kvinner gjør det, så får vi begynne nå 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har fordommer. De kan velge blant mange og bytte raskt. Jeg vil i utgangspunktet ha noe som varer. Så jeg måtte blitt overbevist og å forvente at den type mann skal bruke masse tid og krefter til å overbevise en dame som er midt på treet er nok litt naivt... i tillegg har jeg inntrykk at mange av de er uhyre redde for å bli utnyttet økonomisk, og alt må 50/50 på millimeter og det gidder jeg bare ikke siden mange har bedre råd. Og da hadde jeg endt til å slite meg helt opp får å nå opp. Gidder ikke all slitet det med stor sannsynlighet innebærer... Anonymkode: 34c17...9a1 Er det derfor dere blir sammen med mer alminnelige menn etter å ha rast fra dere i ungdommen? Anonymkode: 6639b...2ee 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli Nei, jeg synes attraktive menn er hyggeligere enn mindre attraktive menn. Noen mindre attraktive menn har dårlig selvtillit og prøver å bedre den med å trykke andre ned. Det er det aller verste. Anonymkode: 3175d...ffb 10 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #13 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er det derfor dere blir sammen med mer alminnelige menn etter å ha rast fra dere i ungdommen? Anonymkode: 6639b...2ee Disse mennene sier damer pleier å bruke dem for sex, men er ikke interessert i forhold med dem https://www.reddit.com/r/AskMen/s/mDm19ItA88 Anonymkode: 6639b...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli Alle har fordommer mot konvensjonelt pene mennesker, med mindre de samme er over snittet sjarmerende. Anonymkode: 2e7be...121 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #15 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg synes attraktive menn er hyggeligere enn mindre attraktive menn. Noen mindre attraktive menn har dårlig selvtillit og prøver å bedre den med å trykke andre ned. Det er det aller verste. Anonymkode: 3175d...ffb Sånn er damene også, det skal sies.. Anonymkode: 845dc...50a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #16 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg synes attraktive menn er hyggeligere enn mindre attraktive menn. Noen mindre attraktive menn har dårlig selvtillit og prøver å bedre den med å trykke andre ned. Det er det aller verste. Anonymkode: 3175d...ffb Kanskje hvis man er over gjennomsnittet attraktiv selv Anonymkode: 6639b...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #17 Skrevet 12. juli Ikke helt sikker på hva du legger i «konvensjonelt» attraktive menn? Men for min del så er det langt unna typen jeg faller for om du mener den type menn jeg tror du mener. Men jeg har selvfølgelig ingen fordommer mot dem. Det sagt, så er jeg nok absolutt det mange vil kalle en «attraktiv dame» selv og har møtt fordommer opp til flere ganger. Blant annet når det kommer til hvordan menn jeg liker, bare som et eksempel 💁🏼♀️ Anonymkode: 22de2...44b
AnonymBruker Skrevet 12. juli #18 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har selvfølgelig ingen fordommer mot dem. Det sagt, så er jeg nok absolutt det mange vil kalle en «attraktiv dame» selv Anonymkode: 22de2...44b Det er et mulig mønster her. Anonymkode: 6639b...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2025 den 15.31): Alle har fordommer mot konvensjonelt pene mennesker, med mindre de samme er over snittet sjarmerende. Anonymkode: 2e7be...121 Jeg er skeptisk til sjarmerende mennesker... Anonymkode: e3d70...42d
makkapakka Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli (endret) Greit å hvile øynene på de, men de har som regel en hale med siklende damer på slep, kjedelig å prøve date sånne. Endret 13. juli av makkapakka 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå