Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søkte mini billån i nordea, da jeg bare trenger noen tusen ekstra. Søkte for flere dager siden og kjøpte bil i går. Men selger vil ikke slippe bilen før hen har fått alle pengene på konto, noe som er et problem da jeg må ha bil før jobb på mandag. 

Fikk melding om gratullerer med kjøpet og pengene overføres så snart de får gjennomført utbetalingen kl 11 i dag. Ringte å maste, da sa hun at skulle sende en melding med hast, men ingenting skjedde annet en at selger fikk melding om at kjøp er innvilget men at det kan ta tid før pengene blir overført. Dama jeg pratet med var semi sur og svart "mhm" når jeg ringte. De ganene jeg har brukt sparebank 1 etc har alt skjedd pâ dagen.

Andre som har erfaringer med nordea? Er de usæriøse?

Anonymkode: 09f93...d60

AnonymBruker
Skrevet

Mistenkelig mye dritt Nordea for tiden her🤔 

Anonymkode: aadd4...d4e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt problemer med Nordea. Min erfaring er at de er både raske og flinke. Billånet ble innvilget på dagen, fikk det økt på dagen (da jeg fant en bil som var dyrere) og utbetalt på dagen. Ingen problem :)

Samme med kredittkort og andre ting. Har gått raskt og smertefritt. Ingen problemer eller venting. 

Anonymkode: 7aa94...a95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mistenkelig mye dritt Nordea for tiden her🤔 

Det er voksesmerter, de har jo overtatt mange kunder (og ansatte) fra Danske Bank. 

(Ja, en kunderådgiver sa det rett ut til meg, at de sliter med kapasiteten pga dette) 

Anonymkode: 83765...356

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både Nordea, Danske Bank, BN BANK og Handelsbanken er det største dritet du kan borte i... Noen av de svarene jeg har fått fra kundeservice i disse bankene er så dumt at en skulle tro en var på skjult kamera. De henger lang bak når det kommer til tekniske løsninger. Nordea og Danske Bank har tydeligvis funnet opp sine egne lover angående AML i følge Finanstilsynet.. Så ja, hold deg langt unna.

Anonymkode: 9a096...f7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Både Nordea, Danske Bank, BN BANK og Handelsbanken er det største dritet du kan borte i... Noen av de svarene jeg har fått fra kundeservice i disse bankene er så dumt at en skulle tro en var på skjult kamera. De henger lang bak når det kommer til tekniske løsninger. Nordea og Danske Bank har tydeligvis funnet opp sine egne lover angående AML i følge Finanstilsynet.. Så ja, hold deg langt unna.

Anonymkode: 9a096...f7d

Prøv de andre bankene du. Tror du de andre en bedre?

Har hatt DnB  og Sparebanken Norge. Sistnevnte er en tragedie. DnB er ikke poppis de heller.

De som tror banken er din venn må tro om igjen.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er voksesmerter, de har jo overtatt mange kunder (og ansatte) fra Danske Bank. 

(Ja, en kunderådgiver sa det rett ut til meg, at de sliter med kapasiteten pga dette) 

Anonymkode: 83765...356

Eller «dårlig planlegging», som det også kalles. Disse nye kundene og ansatte kom ikke akkurat overraskende på. Kjenner jeg har lite sympati for disse «voksesmertene». 

Anonymkode: 94f3c...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...