Gjest Trønderpi Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Vet ikke om dette bør ligge under hus, hage og hobby, eller sport og fritid, det har vel litt med samme sak å gjøre. Jeg lurer på hva slags interesser og fritidsaktiviteter du har? Hva bruker du tiden din på når du ikke jobber, gjør husarbeid, ser TV eller oppdrar barna dine? Hva gjør du i hverdagen for å fylle på batteriene? Jeg trenger en hobby, men klarer ikke å finne ut hva som interesserer meg... Tusen takk!
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Jeg strikker og lager smykker, men er ikke flink til å prioritere det
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Jeg liker å brodere og strikke. I tillegg er jeg veldig glad i å lage og spise god mat... også reise og lese om forskjellige reisemål.
Gjest camillo Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Jeg driver med hundetrening og trening av meg selv.
Impala Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg trener, lager smykker, leser bøker/tegneserier, baker og lager mat, blant annet da. Det var iallefall det jeg kom på i farta. Endret 23. mars 2006 av Yamaha
salsera Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 Fritiden går mest med til å trene to til tre ganger i uka, danse, treffe venner, lage mat, lese, planlegge den nye leiligheten, pusse opp møbler og en hel del småting som stjeler masse tid.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #8 Skrevet 23. mars 2006 Om høsten vinteren strikker og broderer jeg, men når det våres kicker hage intressen inn. På sommeren høsten går det i sopp. Og hele året liker jeg å lage mat. Bl.a
Snitta Skrevet 23. mars 2006 #9 Skrevet 23. mars 2006 Jeg liker å lage kort. Kjempemoro! Bortsett fra det så er jeg blitt glad i å lese bøker, lage mat og drive med blomster.
Ladyen Skrevet 23. mars 2006 #10 Skrevet 23. mars 2006 Altså: jeg føler meg nokså "flat" og ubrukelig for tiden. Har ingen hobbyer som jeg praktiserer. Tror jeg kan ha brukt dem opp. Skulle gjerne lært meg noe nytt og kjempegøy som jeg kunne ha brent en smule for.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #11 Skrevet 23. mars 2006 Trening!!! Det er det eneste som fyller batteriene mine. Nå om vinteren er det langrenn og telemark som har vært in. Men nå skal jeg snart ta ut sykkelen igjen. Terrengsykling er jo bare konge Og hunden min, laaaaange turer med den, det fyller på tomme battereier det Natur, friluft, sport og aktivitet, enn å kunne drevet med det hveeeeeeeer dag.. drøøøøøømme.................................
Gjest synseren Skrevet 23. mars 2006 #12 Skrevet 23. mars 2006 Akkurat nå er det å lage perlesmykker som er det store her. Har også tenkt å lage en perleklokke, blir skikkelig fine! Det var KG som tipset meg om perleklokkene, så en kan få gode og nyttige tips her!
Gjest Hufsa Skrevet 23. mars 2006 #13 Skrevet 23. mars 2006 Hekler, lese, lage mat, være ute med barna mine Skulle heller ønske jeg skrev trene
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #14 Skrevet 24. mars 2006 Lese, tilbringe tid på biblioteket, høre på musikk, lage musikk, spille fiolin, synge i kor, svømme, holde på med data'n, være ute i naturen (gå turer, sykle, fiske, gå på ski om vinteren), være sammen med tantebarnet, dyr og se film.
Abr@xas Skrevet 24. mars 2006 #15 Skrevet 24. mars 2006 Prøver å gå meg turer, leker med dyrene mine, leser bøker, surfer på nettet, ser film.......
abelille Skrevet 24. mars 2006 #16 Skrevet 24. mars 2006 Oppussing er den hobbien som tar mest tid og er dyrest for meg for tiden. Men ellers liker jeg å lese bøker, strikke, ta bilder (men ikke alltid like motivert for å sette dem inn i album, selv om det egentlig er gøy), gå fjellturer. Danser salsa av og til, har planer om å starte på spanskkurs igjen snart. Også blir det litt trening, men det føles mer som en plikt enn som en hobby.
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #17 Skrevet 24. mars 2006 Jeg trener på SATS, driver med datascrapping og leser endel (mest krim) Og tilbringer selvfølgelig endel timer foran pc og tv da...
Nala Skrevet 25. mars 2006 #18 Skrevet 25. mars 2006 Jeg er glad i å brodere og å strikke. Men den store hobbyen nå om dagen er scrapping. Kjempemorsomt! I tillegg trener jeg på SATS, pluss at jeg er glad i å lese da. Skulle bare ønske døgnet hadde litt mer enn 24 timer, jeg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mars 2006 #19 Skrevet 25. mars 2006 Jeg syr, leser bøker, prater med blomstene mine, sår frø til sommerens hage og scrapper litt innimellom. Til sommeren blir det nok mer hagearbeid... men det er jo bare kos!
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #20 Skrevet 25. mars 2006 Fotografering og scrapbooking. Turer i skogen med barna, reise og lese/dagdrømme om nye reiseopplevelser, og lese bøker. Bortsett fra foto og scrapping som jeg får gjort litt av, merker jeg at det er blitt mindre av alt etter at de små avleggerne kom inn i livet vårt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå