AnonymBruker Skrevet 15. juli #101 Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Håper det går bra! Han høres skummel ut! Og å oppspore en kunde synes jeg er helt uakseptabelt! Blokker, og ikke nøl nå. Anonymkode: 38a7e...43d Har blokkert. Tror jeg skrev det noen innlegg tidligere. Satser på at han finner nye kvinner å plage via jobben sin snart. Har litt inntrykk av at han har dårlig kvinnesyn. Mulig han tror norske kvinner er horer. Anonymkode: 96df1...f93
AnonymBruker Skrevet 15. juli #102 Skrevet 15. juli får fullstendig utlending-vibber 🙈 Anonymkode: f083d...441 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #103 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): får fullstendig utlending-vibber 🙈 Anonymkode: f083d...441 Nei, han er ikke norsk. Anonymkode: 96df1...f93
AnonymBruker Skrevet 16. juli #104 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har blokkert. Tror jeg skrev det noen innlegg tidligere. Satser på at han finner nye kvinner å plage via jobben sin snart. Har litt inntrykk av at han har dårlig kvinnesyn. Mulig han tror norske kvinner er horer. Anonymkode: 96df1...f93 Altså, jeg regner med at du har rapportert det til butikken? Anonymkode: 7908e...f87
AnonymBruker Skrevet 16. juli #105 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Altså, jeg regner med at du har rapportert det til butikken? Anonymkode: 7908e...f87 Det jeg vil gjøre, er å kontakte høyere opp mtp personvernet i å drive og oppsøke kunder på privaten. Hva mer ser de? Telefonnummer? Coop-kontoen? Anonymkode: 96df1...f93
AnonymBruker Skrevet 16. juli #106 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 11.7.2025 den 20.58): Og med flere ubesvarte anrop etter det. Jeg får ikke fem min uten mas engang. Anonymkode: 96df1...f93 BLOKKER. Anonymkode: 3a1e6...8ca
AnonymBruker Skrevet 16. juli #107 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): BLOKKER. Anonymkode: 3a1e6...8ca Har gjort det (tror jeg nevnte det i et tidligere innlegg i tråden) Anonymkode: 96df1...f93
AnonymBruker Skrevet 16. juli #108 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har blokkert. Tror jeg skrev det noen innlegg tidligere. Satser på at han finner nye kvinner å plage via jobben sin snart. Har litt inntrykk av at han har dårlig kvinnesyn. Mulig han tror norske kvinner er horer. Anonymkode: 96df1...f93 Har du snakket med sjefen hans? Anonymkode: bf1f9...e45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå