Gå til innhold

Kvinneguiden kvinner; mange narsissistiske yngre kvinner under 50. Tok i litt på alder for sikkerhets skyld.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja som tittelen sier; Som en medsøster som ikke er mye på Kvinneguiden har jeg lagt merke til at det er mange selvtilfredse = narsissistiske damer på dette forumet når det gjelder vurdering av egen attraktivitet (Utseende pluss erotisk utstråling f.eks.). Enig?

Anonymkode: a33de...b4d

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 18212...a89

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Også har alle en IQ over 130

AnonymBruker
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (6 minutter siden):

Også har alle en IQ over 130

For ikke å nevne millionlønn med hjemmekontor 8 dager i uka 

Anonymkode: a2f69...44e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

For ikke å nevne millionlønn med hjemmekontor 8 dager i uka 

Og et hus til 6 mill og en lamborgini. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er faktisk kjempesmart og har en lamborgini og ser mye yngre ut enn mine 48 år. ALLE sier det. BMI'en min er 21 og keg får tilbud i øst og vest. På en dårlig dag er jeg en solid 8. Hjelper nok at jeg tjener 1,5 mill i året også.

Anonymkode: ad6b8...313

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men jeg er faktisk kjempesmart og har en lamborgini og ser mye yngre ut enn mine 48 år. ALLE sier det. BMI'en min er 21 og keg får tilbud i øst og vest. På en dårlig dag er jeg en solid 8. Hjelper nok at jeg tjener 1,5 mill i året også.

Så bra😊

Skrevet

Fuck janteloven sier jeg. Bra folk har god selvfølelse! 

Jeg har aldri tvilt på min seksuelle utstråling. I bunn og grunn er det bare livsgnist og varm og leken positiv utstråling. Ikke engang nå når jeg har passert 50 tviler jeg på min utstråling. God selvfølelse har jeg generelt også. Jeg vet jeg er et bra menneske, med mange gode evner. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 84 år gammel og blir sjekka opp på bussen og spurt om leg på polet. Og jeg har ikke kommet i overgangsalderen. Og alle menn er bitter incel som driver med psykisk vold.

Anonymkode: c6d71...956

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fullt av kvinner med lav selvtillit og selvverd jeg.

Som lar (særlig) menn behandle de dårlig.

Anonymkode: 1de62...471

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en karamellisert Jane Fonda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Synes det er fullt av kvinner med lav selvtillit og selvverd jeg.

Som lar (særlig) menn behandle de dårlig.

Anonymkode: 1de62...471

Jepp. 👍
Det er en overvekt av lavt utdannede kvinner (vises på alle skrivefeil) med samlivs-/ kjæresteproblemer, dårlig økonomi, og psykiske problemer. 

Anonymkode: 803fd...f1d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jepp. 👍
Det er en overvekt av lavt utdannede kvinner (vises på alle skrivefeil) med samlivs-/ kjæresteproblemer, dårlig økonomi, og psykiske problemer. 

Anonymkode: 803fd...f1d

TS her

Men de også ser alltid "yngre ut enn de er" 

Jeg har ikke store komplekser for utseendet mitt selv  - men det får da være måte på selvforherligelse...

Anonymkode: a33de...b4d

Skrevet
Trolltunge skrev (24 minutter siden):

Fuck janteloven sier jeg. Bra folk har god selvfølelse! 

Jeg har aldri tvilt på min seksuelle utstråling. I bunn og grunn er det bare livsgnist og varm og leken positiv utstråling. Ikke engang nå når jeg har passert 50 tviler jeg på min utstråling. God selvfølelse har jeg generelt også. Jeg vet jeg er et bra menneske, med mange gode evner. 

Enig med deg @Trolltunge 🥳🥳🥳🥳

En god selvfølelse er kjempeviktig. Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg er den jeg er. 

• Hjerte 1
Skrevet

😂fy fader så bra jeg ikke har utseende, penger, kropp eller høy iq da etter den standarden 😅 Var det jeg visste jeg var ei sjelden rype  😜😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjempesmart ja, for det finnes kun 18 kvinnelige Lamborghini-eiere i Norge så isåfall er det lett å finne ut hvem du er. Det er smart. Kjempesmart. 

Anonymkode: 6170a...040

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjempesmart ja, for det finnes kun 18 kvinnelige Lamborghini-eiere i Norge så isåfall er det lett å finne ut hvem du er. Det er smart. Kjempesmart. 

Forstår du ikke ironi kanskje? Kjempe smart.

Anonymkode: 720a3...8cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Forstår du ikke ironi kanskje? Kjempe smart.

Anonymkode: 720a3...8cb

Ah se der ja! Ja jeg er ikke så god på å lese ironisk tone på et forum. Ikke så god økonomi heller. 

• Liker 1
Skrevet

Tror noen har misforstått forskjellen på å hevde seg og janteloven. Det er svært få mennesker verden rundt som liker folk som skryter åpenlyst om seg selv hele tiden. Og da er det snakk om gjengangere som benytter enhver anledning til å skryte av seg og sitt.

• Liker 1
Skrevet
Irak skrev (16 timer siden):

Enig med deg @Trolltunge 🥳🥳🥳🥳

En god selvfølelse er kjempeviktig. Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg er den jeg er. 

Så enig med deg. Jeg er også takknemlig for at jeg er meg, og for livet mitt. Det betyr absolutt ikke at alt i livet mitt har vært godt, for det har det virkelig ikke vært, men jeg er likevel så takknemlig for at jeg har styrke og innstillinger som har hjulpet meg gjennom ting, og som også var/er godt grunnlag for å få et godt liv. Klokere av erfaringer, ikke brukket og bitter. Jeg synes selv jeg er et bra menneske, verdt å elske, selv om jeg selvsagt ikke er perfekt. Det har STOR verdi å like seg selv, så jeg skjønner ikke kritikk av å gjøre det.

Jeg blir glad når folk gir uttrykk for å se sin egenverdi, og jeg mener det oppriktig, fuck janteloven! Man bør være sin egen beste venn, og ha god tro på sin egenverdi. Annet er trist! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...