Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
bubblysea136 skrev (24 minutter siden):

Denne hennaen er til kropps-tattovering, ikke til hår. Om det er hårfarge du ønsker hadde jeg definitivt gått for henna til hår, ja, men ts ville vell ha kroppsmaling?

Nei vil ha for å dekke grått hår

Ts

Skrevet
Ayesh skrev (10 minutter siden):

Nei vil ha for å dekke grått hår

Ts

Hvis du blar opp til trådstarter, ba de om krops-henna

Skrevet
kaledonia skrev (På 16.7.2025 den 11.08):

Lyko selger Khadi "Pure Henna"

Khadi Herbal Hair Colour Pure Henna | lyko.com

Jeg foretrekker nå med Natur-Drogeriet Henna Hårfarge Rød Pulver, som finnes også i 1kg pose.

Kjøp Natur-Drogeriet Henna Hårfarge Rød Pulver 1 kg - Mecindo

0042490_henna-rod-100g-pulver.jpeg

Denne bruker jeg også! ❤️ Brukt den i mange år og blander den med amlapulver, grønn te og ett par dråper eterisk olje av rosmarin. Og så har jeg steg to der jeg har pleid å blande 70/50 indigo pulver og henna, men indigo pulver er ikke alltid så lett å få tak i, så nå bare kjøper jeg sånne ferdige pulverpakker hos Glimja  slik at jeg får den mørk brune/svart fargen jeg ønsker. 

• Liker 1
Skrevet
Lalala123 skrev (20 timer siden):

Denne bruker jeg også! ❤️ Brukt den i mange år og blander den med amlapulver, grønn te og ett par dråper eterisk olje av rosmarin. Og så har jeg steg to der jeg har pleid å blande 70/50 indigo pulver og henna, men indigo pulver er ikke alltid så lett å få tak i, så nå bare kjøper jeg sånne ferdige pulverpakker hos Glimja  slik at jeg får den mørk brune/svart fargen jeg ønsker. 

Finnes det kjemikalier i alt du bruker???

Skrevet
Ayesh skrev (6 timer siden):

Finnes det kjemikalier i alt du bruker???

Nei

Skrevet (endret)
Lalala123 skrev (9 timer siden):

Nei

Ok så indigo pulver, amlapulver inneholder ingen kjemikalier???

Hvor kan jeg kjøpe disse to produktene?? Bor i oslo

Endret av Ayesh
Skrevet
Ayesh skrev (9 timer siden):

Ok så indigo pulver, amlapulver inneholder ingen kjemikalier???

Hvor kan jeg kjøpe disse to produktene?? Bor i oslo

Nei, indigo er fra en plante og amla er pulveriserte indiske stikkelsbær. Jeg vet ikke hvor du kan få tak i det i Oslo, men anbefaler Cultivator økologisk henna mix som du kan få kjøpt på Glimja.com. De inneholder kun økologisk plantepulver. Jeg pleier først som sakt å først ta en runde med bare henna, så tar jeg cultivator etter for å få den fargen jeg ønsker (mørkebrun/svart) 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...