Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Jeg er da en nyforlovet, forvirret kommende brud. Har skjønt at det er mye som skal gjøres og trenger sårt litt hjelp. Vi har nettopp flyttet til Oslo og skal gifte oss her neste sommer siden dette er hans hjemplass. Jeg er ikke så veldig kjent her, og har allerede en mistanke om at det meste av bryllupsforberedelsene blir min oppgave. Det jeg trenger hjelp til er en oversikt over lokaler, helst der vi kan ha egen kokk, i Oslo og nordover mot Lillestrøm, Nittedal etc. Tips om hvor de virkelig gode kakene selges blir jeg også veldig glad for.
Floja Felíz Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Jeg hverken bor eller er kjent i Oslo, men har du forsøkt å spørre på turistinformasjonen? Her jeg bor har de i alle fall oversikt over mange utleielokaler. Verdt et forsøk? Ellers så kan du kanskje søke på Gule sider?
Floja Felíz Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 Jeg tok et kjapt søk og fikk opp dette Men hvis din tilkommende er fra Oslo så har vel han eller familien hans litt peiling på lokaler?
Susan Sto Helit Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 Husker jeg ved et raskt søk på kvasir fikk opp det meste av selskapslokaler i oslo. (Søk: "selskapslokale+oslo") Her kom det opp masse treff, blandt annet flere som var aktuelle i det området jeg lette i. Det viste seg vi ikke trengte denne infoen, for vi fikk leie førstevalget vårt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 Gå inn på hjemmesidene til Aftenposten og søk der. De har hatt en del artikler om selskapslokaler, kakebakere, bryllup, osv de siste årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå