Gå til innhold

Jeg kjøpte ei bok..........

Maeve

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ei bok som heter Veiviserne skrevet av Randi Irene Losoa som er født og oppvokst i et trekulturelt samfunn på sørsiden av Varangerfjorden i Øst-Finnmark.

Hun har hatt et turbulent og travelt liv som fulltidsarbeidende journalist og enslig mor til 4 barn. Men livet tok en ny vending. På vei til et intervju så ble hun truffet av en lysstråle fra en ukjent lyskilde. En åndelig guide, som kalte seg for Veiviseren, materialiserte seg for henne. Guiden hevdet at han hadde vært hos henne siden hun var en liten pike, og i lys av dette forstod hun nå uforklarlige hendelser fra barndommen.

Hun forteller i denne selvbiografien åpent om opplevelsene med en ikke-fysisk verden med krefter som hun ble pålagt å bruke til gode formål for alt levende. Hun jobber fremdeles som journalist, og hun er en anerkjent healer og medium.

Jeg leste boken ut på en dag, den var så spennende at det var vanskelig å legge den vekk!! En bok jeg virkelig anbefaler dere som er på søken etter å vite, og å lære!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maeve :D

Nå ble jeg nysgerrig gett som alltid når det gjelder bøker.

Jeg regnet med at du ble nysjerrig Indianlady, men jeg anbefaler deg å lese boken! Du liker jo det som er litt overnaturlig vet jeg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å spurt etter boka hos bokahandleren.

Der kunne dem ikke finne den.

Så jeg får vel vente en stund.

Tengte å kjøpe den til ei veninne til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært å spurt etter boka hos bokahandleren.

Der kunne dem ikke finne den.

Så jeg får vel vente en stund.

Tengte å kjøpe den til ei veninne til jul.

Du kan bestille boken gjennom Orkana Forlag på nettet, det er der

den er lagt ut for salg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Maeve.

Jeg liker ikke å bestille noe på nette.

I dag fant dem boka på dataen, hos Libris.

Får den om en uke  :wink:

Kjempefint at du omsider fikk bestilt boken. Hvorfor liker du ikke å bestille noe på nettet?

Jeg pleier å bestille, men får varene i postoppkrav og det fungerer alldeles utmerket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...