AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:05 #1 Skrevet fredag kl 14:05 Hvilke vannhunder liker å bade og å svømme? Anonymkode: c652f...28c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:27 #2 Skrevet fredag kl 16:27 Alle, det ligger liksom i navnet. (Vil selvsagt finnes hunder innenfor rasene som er litt utypiske) Tror du hadde fått mye utbytte av chatgpt.com til disse spørsmålene. Anonymkode: 7c48c...686 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:39 #3 Skrevet fredag kl 16:39 https://no.m.wikipedia.org/wiki/Apporterende_hunder disse er glade i vann og bading. Anonymkode: e2c0f...d91
mommyaka Skrevet fredag kl 16:50 #4 Skrevet fredag kl 16:50 Vel...vi har vannhund sol ikke liker så godt å bade Men du har Golden retriever.. portugisisk vannhund...new faulander
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:26 #5 Skrevet fredag kl 17:26 Det finnes ingen fasit. Jeg har hatt Golden Retriever som var redd for vann over magen. Anonymkode: 12819...129
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:51 #6 Skrevet fredag kl 19:51 Ønsker helst minst mulig jakt. Finnes det? Anonymkode: c652f...28c
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 #7 Skrevet fredag kl 19:56 Min spanske vannhund har cirka null jaktinnstikt. Bader når jeg bader, men stuper ikke frivillig uti alene. Anonymkode: dd377...383
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:00 #9 Skrevet fredag kl 20:00 Min labrador elsker vann Anonymkode: f09a6...daa
mommyaka Skrevet fredag kl 20:01 #10 Skrevet fredag kl 20:01 Hva slags hund ser du etter? Familie hund? Går du mye turer? Str? Hvor mye tid vil du bruke på pels?
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:07 #11 Skrevet fredag kl 20:07 Jeg har en puddel som hatet vann, men varmet seg opp til det etter hvert. Det handler nok mer om hvordan du introduserer vann for hunden, men det er individuelle forskjeller uansett. Noen hopper uti med en gang, andre (som min) står ved vannkanten og er usikker. Anonymkode: f743c...cf4
Mardina Skrevet fredag kl 20:07 #12 Skrevet fredag kl 20:07 Man har ingen garantier for at hunder liker å bade, selv om rasen er kjent for å være glad i vann. Man kan få en Golden Retriever som IKKE liker å bade eller man kan få en Chihuahua som elsker å bade....
avent Skrevet fredag kl 20:08 #13 Skrevet fredag kl 20:08 Har en blanding av Golden retriever og langhåret schæfer og hun er helt ustoppelig når det kommer til bading, hun løper å hopper rett på sjøen, dette har hun gjort siden hun var 10 uker..
AnonymBruker Skrevet i går, 11:35 #14 Skrevet i går, 11:35 uansett. Ikke tving de til å bade. De må finne ut av dette i eget tempo. Hadde apporterende hannhund og den ble redd for bølger da den var valp. Var vel over 1. år da den ble helt frelst på å bade i alle vann😁 apporterende vannhunder som min måtte ha noe å jobbe med, feks finne pinner som jeg kastet. Anonymkode: 43305...ade
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden Spanielrasene er vannapportører. Grad av jakt varierer, det gjør også pelsmengde-en må likevel regne med pelsstell Anonymkode: 2a43c...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå