Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Vannhunder som liker å bade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke vannhunder liker å bade og å svømme?

Anonymkode: c652f...28c

Skrevet

Alle, det ligger liksom i navnet. (Vil selvsagt finnes hunder innenfor rasene som er litt utypiske) 

Tror du hadde fått mye utbytte av chatgpt.com til disse spørsmålene.

Anonymkode: 7c48c...686

• Liker 1
Skrevet

Vel...vi har vannhund sol ikke liker så godt å bade

Men du har Golden retriever.. portugisisk vannhund...new faulander

Skrevet

Det finnes ingen fasit. Jeg har hatt Golden Retriever som var redd for vann over magen.

Anonymkode: 12819...129

Skrevet

Ønsker helst minst mulig jakt. Finnes det?

Anonymkode: c652f...28c

Skrevet

Min spanske vannhund har cirka null jaktinnstikt. Bader når jeg bader, men stuper ikke frivillig uti alene.  

Anonymkode: dd377...383

Skrevet

Min labrador elsker vann

Anonymkode: f09a6...daa

Skrevet

Hva slags hund ser du etter? Familie hund? Går du mye turer? Str? Hvor mye tid vil du bruke på pels? 

Skrevet

Jeg har en puddel som hatet vann, men varmet seg opp til det etter hvert. Det handler nok mer om hvordan du introduserer vann for hunden, men det er individuelle forskjeller uansett. Noen hopper uti med en gang, andre (som min) står ved vannkanten og er usikker. 

Anonymkode: f743c...cf4

Skrevet

Man har ingen garantier for at hunder liker å bade, selv om rasen er kjent for å være glad i vann. Man kan få en Golden Retriever som IKKE liker å bade eller man kan få en Chihuahua som elsker å bade.... 

Skrevet

Har en blanding av Golden retriever og langhåret schæfer og hun er helt ustoppelig når det kommer til bading, hun løper å hopper rett på sjøen, dette har hun gjort siden hun var 10 uker..

AnonymBruker
Skrevet

uansett. Ikke tving de til å bade. De må finne ut av dette i eget tempo. Hadde apporterende hannhund og den ble redd for bølger da den var valp. Var vel over 1. år da den ble helt frelst på å bade i alle vann😁 apporterende vannhunder som min måtte ha noe å jobbe med, feks finne pinner som jeg kastet.

Anonymkode: 43305...ade

AnonymBruker
Skrevet

Leonberger

Anonymkode: dd639...438

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spanielrasene er vannapportører. Grad av jakt varierer, det gjør også pelsmengde-en må likevel regne med pelsstell

Anonymkode: 2a43c...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...