Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det har blitt litt sånn selvdigger-TV jeg... det er så utrolig fokus på Thomas og Harald, og hvem er penest, smartest, flinkest osv. Ok, det var gøy i begynnelsen, men greit nå driter jeg egentlig i dem og bryr meg mer om gjestene...

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tenkt så mye på det fordi jeg synes de er morsomme, men det har blitt mer og mer dem i hovedrollene ja, mens det før kanskje var gjestene som sto i fokus. Jeg synes gjestene bør stå i fokus når man først skal ha et sånt show med gjester, så kanskje det blir litt mye av disse to? Man kan jo fort gå lei. Den fjortis-parodi-greia med Thomas Numme er iallefall IKKE morsom synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har syntes det hele tiden, jeg. Greit at de er flinke, men det er grenser for hvor spennende et talkshow som bare handler om dem selv er... på kort eller lang sikt..

Skrevet

Helt enig med der over her.

Hvis de skal fortsette med programmet sitt, synes jeg programmet trenger en totalrenovering.

Etter jul har det blitt riktig så ille, og IQ-testen de tok synes jeg ikke noe om. Synes ikke IQ-tester er underholdning.

Skrevet

Synes det samme jeg også, det begynner virkelig å bli lite interessant når alt skal dreie seg om DEM.

Skrevet

Jeg ser aldri på det programmet lengre, syns de er lite interessante, og at det tullet de holder på med er ikke god underholdning...

jeg er ikke interessert i hvem av dem som er flinkest til å kjøre bil...

Håper det blir siste sesongen med det programmet...

Skrevet

Helt enig med dere over her. Føler at målgruppen til programmet er ganske unge tenåringer.

Noen få ganger er det spennende gjester der, og da kan man se på det de minuttene det varer. Men det går jo til en veldig "perfekt" tid.

Har man en TV-kveld en fredag kommer programmene på rekke og rad - Idol, Nytt på nytt, Skavlan, Senkveld.. Selv om de to sistnevnte, og det første for den saks skyld, gledelig droppes.

Gjest Gjest
Skrevet

Skulle ønske Harald fikk sitt eget program, slik at han kvitte seg med denne Numme-tullingen.

Skrevet

Jeg liker Thomas og Harald, men kan ikke la være å irritere meg over Thomas`snøvlete måte å snakke på..... han sluker halve ord, og snøvler ting ut av seg på en irriterende måte. Men han er jo sjarmerende da, for all del!

Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig! Synes Snusmumrikken og Den gode nabo har fått være på lufta lenge nok. Passet greit som programledere for et fjortisprogram som Idol (som jeg forøvrig aldri ser på lenger). :forvirret:

Gjest Donna
Skrevet
Skulle ønske Harald fikk sitt eget program, slik at han kvitte seg med denne Numme-tullingen.

Jeg tror ærlig talt ikke at noen av dem egner seg som programleder hver for seg - de har vel aldri opptrått alene i noen som helst sammenheng.

Må legge til at jeg ikke synes de egner seg som programledere sammen heller.

Skrevet

Synes at Senkveld har begynt å få det travelt med å rekke gjennom flest mulig gjester! Før snakka de med gjestene, og snakket om ting naturlig. Nå synes jeg at de kommer inn på løpende bånd, stressende og kjapt, og de snakker bare om de spørsmålene thomas stotrer fram. Og starter de å snakke om noe som er interessant og ikke manusaktig, så stopper thomas dem og stiller et nytt spm om noe HELT annet.

det at de gjør rare ting gjør meg ingenting. jeg :ler: ofte av de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...