Gå til innhold

Harry Potter og mysetriekammeret

Mette

Skal du se Harry Potter og mysteriekammeret ?  

1. 1. Skal du se Harry Potter og mysteriekammeret ?

• vet ikke
      3
    • Nei
      5
    • Ja
      31

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg skikkelig til å se denne filmen og håper på å få sett den til uka. Mannen min gleder seg også veldig, så denne skal vi garantert se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt! Er det første jeg skal gjøre når jeg blir ferdig med eksamen neste uke :D har lest alle bøkene (på engelsk selvfølgelig) tre ganger og sett den forrige filmen maaaange ganger.

Neste Potter-bok er sannsynligvis ute neste vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Åhh... Den filmen her var SÅÅÅ mye bedre enn den første!!

For det første... Stønne-Stina... SÅÅ NYDELIG HUN VAR!!! Og Gyldeprinz Gulmedal.. Akkurat som jeg hadde forestilt meg han :blunke: Og de sneglene da... Ronny har blitt en mye bedre skuespiller siden sist! Og Malfang var jo så gosselig! :lol: Også likte jeg skruttene... NÆMMEN!! 8) Og Noldus da... Da han ble fri, da fikk jeg en sånn happy-feeling inne i meg! Og Tom Venster (Voldemort) var dritkjekk! Og når Ronny får en brøler... :hoho::ler::hoho:

Gleder meg til neste bok.. Da dukker jo Sirius opp! Og Bukknebb 8)

Ps. Jeg må si at jeg ikke pleier å være så barnslig, bare når det gjelder Harry Potter! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. Jeg må si at jeg ikke pleier å være så barnslig, bare når det gjelder Harry Potter! :kul:

Man er ikke ordentlig voksen før man tør å være barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den på onsdag. Kongefilm! Veldig spennende til tider. Selv min kjære som ikke har lest bøkene likte den. Strålende! Og en veldig fin oppvarming til To Tårn, som jeg sikkert ikke får sett før i januar...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kino idag med min mann og vår yngste sønn og så filmen. Må ærlig innrømme at jeg syntes den var temmelig langdryg. Så ikke den første filmen og kommer ikke til å se den tredje hvis og når den dukker opp.

Yngstesønnen min synes jo Harry Potter er topp - så jeg måtte late som om jeg likte den overfor ham.

Men de viste forfilmen til en Disney julefilm som kommer opp før jul - den skal jeg ta ham med på... jeg elsker nemlig kino ... bortsett fra Harry Potter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så filmen sist tirsdag jeg. Den stod ikke helt til forventningene, holdt på å sovne midt i filmen :-? :o Men bra effekter var det, og søte, små ''udyr'' 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...