Gå til innhold

Skal du se Harry Potter og mysteriekammeret ?  

1. 1. Skal du se Harry Potter og mysteriekammeret ?

• vet ikke
      3
    • Nei
      5
    • Ja
      31

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det Tid for en ny Harry Potter film, lurer bare på hvor mange som skal se den.

Jeg har ikke sett den første og har heller ingen planer om å se denne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett den første, og har STORE planer om å se denne også og jeg gleder meg som en unge. :lol: :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har sett den første, så den andre var det en selvfølge at jeg skulle se. Jeg har allerede sett den. (forrige helg, på førpremiere)

Og jeg skal nok se neste også, når den tid kommer... Kanskje vi snart må kjøpe bøkene?

Skrevet

Jeg kommer nok heller ikke til å se den.

Har ikke sett den første, sambo er ikke Harry Potter fan, og jeg gidder ikke gå på kino alene... :roll:

Derimot har jeg billetter til Ringenes Herre, 18. desember! :P

Skrevet

Skal se den når den kommer på dvd. Så første Potter-filmen på dvd, heldigvis får jeg si, holdt på og sovne flere ganger... :-?

Skrevet

Har lest alle bøkene og sett begge filmene.

Den andre filmen var bedre enn den første - jeg storkoste meg - og anbefaler alle å se den.

Også de som er så lite interessert at de må starte en tråd om det her... :ler:(sorry, remyline - jeg bare måtte.)

Men jeg må jo si at bøkene også er utrolig fascinerende. Les dem på engelsk, da kommer Harry Potter-verdenen inn i hodet ditt på en utrolig måte.

Skrevet

Nå har vi sett den, og vi er kjempefornøyde begge to. Guttungen ble akkurat redd nok til at han syntes det var helt herlig.. :wink:

Det eneste som trekker ned, er at en voksen og ett barn måtte punge ut med 130,- for å få se filmen.. :evil:

Skrevet

No har eg nett sett den. Storkoste meg! :-) :D :sjarmor:

Skrevet

Jeg har lest alle fire bøkene på engelsk, så den første filmen og skal se den andre også. Den kommer ut her nede på torsdag først, så jeg venter ei uke eller to så den verste trafikken til filmen har lagt seg.....orker ikke sitte oppå folk.

Skrevet

Har lest alle bøkene, sett den første filmen flere ganger og skal se den nye filmen denne uka! Er kjempefan - vi gleder oss til flere bøker og filmer!

Skrevet

Skal se filmen på kino i morgen!!! Gleder meg som en unge :lol:

Skrevet

Var og så filmen sammen med mann og tre barn i går!

Kjempespennende!!!

Jeg har ikke lest noen av bøkene, men så den første filmen.

Guttene mine har lest alle bøkene 3-4 ganger hver, så her er det Harry Potter for alle penga - bokstavelig talt... :ler:

Skrevet

Skal se den om en uke eller to, når den verste trafikken har dabbet av en smule. Jeg er stor fan av Harry Potter, men ikke desperat. :ler: Har klart å smitte både mamma og pappa med Potter-basillen, men min 15 år gamle bror er naturligvis alt for tøff til å bry seg om slikt... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal nok se den ja!

Må ærlig innrømme at jeg gleder meg som en unge.... :D

Skrevet

Skal se den, må lese ferdig boka for ungene først.

Skrevet

Tja, jeg så nå film nummer 1 så jeg må vel sørge for å få med meg denne også :D Kommer dog ikke til å ligge i sovepose utafor Saga for å få den beste plassen :roll:

Men Ringenes Herre derimot.................den skal sees :wink:

Skrevet

Jaaaa

Jeg så den i går kveld, og storkoste meg. Holdt på å le meg skakk av Ron :)

Eneste problemet var at filmen var så lang (kom meg ikke hjem før nesten midnatt). så jeg er stuptrøtt i dag. Men det var nok verdt det ja :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...