Gå til innhold

Til deg som har vært igjennom begge deler,hva er værst av koloskopi og gastroskopi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gratis rus og avslapping med koloskipi, go for it 🤣

Anonymkode: 7f6a6...889

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Nowayback skrev (18 timer siden):

Aldri tatt noen av dem, men dør heller enn å ta gastroskopi.

Ja, det tenker jeg også. Jeg brekker meg av å pusse de bakerste tennene, liksom ...

Anonymkode: 4de5c...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Koloskopi. Uten tvil.

Anonymkode: 82746...8be

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke koloskopi var så ille, jada var ubehagelig, men jeg klarte å slappe av mest mulig, og da gikk det greit. Gastroskopi derimot, var helt forferdelig. Jeg tror ikke de ventet lenge nok fra de sprayet bedøvelse til de begynte, for jeg brakk meg hele veien, såpass at det ble kommentert i epikrisen. Etter de var ferdig,  som føltes som en hel evighet, selv om det var typ 8 minutter, da ble jeg nummen bak i svelget. Så er synd at de ikke ventet litt lengre før de startet, kanskje jeg hadde fått en bedre opplevelse. Da jeg måtte ta gastroskopi en gang senere fikk jeg lett narkose. Trodde først de hadde glemt det for de kom med slangen, så fikk jeg sprøyte i veneflon og husker ikke noe mer før jeg våknet rett etterpå, ikke vondt i svelget eller noe. Mye bedre det.

Men jeg har høy brekningsrefleks, så vil tro andre takler det mye bedre enn meg.

Anonymkode: af9c7...b92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...