AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Man prøver å være hyggelig og sender tekster med innhold. Får til svar "Har det fint :)" , "Har vært ute med hunden." Er dette selvopptatte mennesker generelt som aldri kommer til å gi av seg selv i et forhold? Er dette et narcisitisk trekk? Bør man luke ut sånne allerede på Tinder-stadiet? Spør for en venn Anonymkode: 6d52d...19c 1
exictence Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Har alltid vært ganske kort selv. Men alltid spurt igjen og vist interesse. Så hvis han svarer kun på dine spørsmål uten å spørre igjen, så ville jeg ikke stilt mer spørsmål til ham. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Kan hende vedkommende bare hater å skrive meldinger, slik som meg og mange andre. Anonymkode: 210a8...8fe 10
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Nye bekjentskaper som holder på sånn kutter jeg bare ut. Orker ikke slepe dem gjennom samtalen. Folk jeg kjenner godt fra virkeligheten beholder jeg selvfølgelig kontakten med, men jeg gidder ikke tekste med dem når jeg vet svaret blir "ok" eller en tommel opp. Anonymkode: e9414...1cb 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli Kjæresten min er sånn ofte. Han sender koselige meldinger, men de er korte og stort sett uten spørsmål. Tok det opp med han og det ble litt bedre, men samtidig er han den samme. Han er snill og viser kjærlighet på andre måter. Tenker at du kan jo gi fyren litt mer tid. Kanskje treffes og bli kjent med han på ordentlig. Mange menn er dårlige på teksting Anonymkode: df5b2...4d2
Daria Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Er det ikke egentlig også litt selvopptatt å forvente at andre skal skrive lange utdypende svar bare fordi det passer en selv, uten å ta høyde for hva slags kommunikasjons- og kontaktønsker andre har, eller tenke på at de kan være opptatt? Det du synes er å være hyggelig, kan føles som mas for andre. 9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli Vi må bare erkjenne at vi er forskjellige. Jeg er den som skriver lange meldinger og hater korte svar. Men jeg har lært at ikke alle er liker glade i teksting som meg,så jeg biter i meg irritasjon. Anonymkode: bcd7f...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Man prøver å være hyggelig og sender tekster med innhold. Får til svar "Har det fint :)" , "Har vært ute med hunden." Er dette selvopptatte mennesker generelt som aldri kommer til å gi av seg selv i et forhold? Er dette et narcisitisk trekk? Bør man luke ut sånne allerede på Tinder-stadiet? Spør for en venn Anonymkode: 6d52d...19c Men hva gjør de for å vise interesse? Feks jeg liker ikke meldinger, svarer kort med bekreftelse feks "å kult, gøy å høre at du har kosa deg, går bra her, bi ringes litt senere da" og så tar jeg en telefon feks. Hvis de aldri initierer kontakt eller er interessert ja nei... da er de ikke det. Anonymkode: cf613...284 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Man kan da ikke dømme folk etter lengde/engasjement på tekstmeldinger. Mannen min er en sånn som hater å tekste, og heller venter med det han har på hjertet til vi treffes, eller han ringer hvis han ikke vil vente. Glad jeg aldri har tenkt på kvantiteten eller kvaliteten på tekstmeldingene hans som en rettesnor for hvordan han er som person, og hva han kan tilby i et forhold. Han er nemlig helt super på alle måter ♥️ Anonymkode: f3b3b...c24 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli Alt man skal henge seg opp i! Slutt å overtenk/overanalyser! Da blir livet mye lettere og gøyere! Anonymkode: 29a2e...159
AnonymBruker Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli Mobil, data og SoMe har laget folk (p)syke! For et psyke samfunn vi har i dag 😕 Gå it og beveg dere litt mer og vær mer sammen med folk, i stedet for å sitte og overanalysere ting som kun er i ens eget hode! Anonymkode: 29a2e...159
AnonymBruker Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli Man trenger ikke være narsissist eller utpreget selvopptatt fordi man skriver lite og virker temmelig middels interessert når man skriver meldinger. Det kan likevel godt være en indikasjon på at man fungerer såpass annerledes enn deg, en som skriver ivrig og lager tråder på Kvinneguiden om hvor lite andre skriver, at dere kanskje ikke er noen god match. Det går fint an at dere passer ganske dårlig sammen uten at noen av dere har gjort noe galt. Anonymkode: eb1f0...525 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #14 Skrevet 11. juli De som leser HI ser at konteksten er å luke ut folk på Tinder-stadiet. Hvis de ikke gidder å by på seg selv i en bli-kjent-fase, er det vel neppe noen grunn til å fortsette. De viser en tendens til å hele tiden skulle ha deg til å strekke deg etter dem og ikke få særlig tilbake? Anonymkode: 6d52d...19c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #15 Skrevet 11. juli Folk er skada av SoMe Kyniske, egoistiske,kalde,bruk og kast, overflatiske, dumme,meg, meg,meg Liste over "krav" som må innfris ellers er det ikke liv laga Ingen takknemlighet,ingen fleksibilitet,ingenting er godt nok Berre Toro Anonymkode: ca77f...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #16 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Rødt flagg🚩🚩🚩 Anonymkode: ca77f...2cf Fordi? Anonymkode: 6802f...df0 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #17 Skrevet 11. juli Handling taler høyere enn ord. Hvor mye eller lite noen tekster, sier nada om personlighet og hvor godt man klaffer. Se heller på hele personen og hvordan de virker mot andre mennesker både i offentlighet og bak lukka dører Anonymkode: 5f127...a84
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Handling taler høyere enn ord. Hvor mye eller lite noen tekster, sier nada om personlighet og hvor godt man klaffer. Se heller på hele personen og hvordan de virker mot andre mennesker både i offentlighet og bak lukka dører Anonymkode: 5f127...a84 Her er jeg ikke helt enig, for det handler om kommunikasjon og samspill. Det har mye og si synes jeg. Ligger det ikke handlinger bak orda så blir orda meningsløse. Det er ikke hva som blir kommunisert som er så viktig, men hvordan det blir kommunisert. Det har veldig mye å si for min del merker jeg. Anonymkode: 6802f...df0
GammelKaktus Skrevet 11. juli #19 Skrevet 11. juli Å sitte å skrive meldinger slik frem og tilbake hadde ikke funket for min del. Enten så prater vi sammen på telefon eller så kan man la være, orker ikke masse mas på meldinger, frem og tilbake. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå