AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Ser ikke helt poenget....men pleier du å godta? Anonymkode: 2fad6...c7b
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Godtar kun de jeg finner interessante. Sympatiliker ingen sider. Anonymkode: a8f36...5bc 11 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Jeg har ikke blitt invitert til å like en side på over 10 år. Bruker folk egentlig Facebook lenger? Anonymkode: fea39...80d 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Har godtatt et par men er bare støy i feeden. Anonymkode: a93e6...30f
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli Facebook hadde jeg glemt eksisterte Anonymkode: 33011...d82
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli Like morsomt hver gang folk så tydelig må få fram at «ingen» bruker Facebook lenger ….🙄 Anonymkode: 393fd...57d 11 2 1
Jodaneida Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli Jeg har ikke så stort behov for å følge «olas bilpleie sandefjord» når jeg bor i nord liksom. Så nei jeg liker/følger ikke ting som ikke er relevant for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli Bare hvis 1. siden er interessant 2. det er en venn som har startet opp ett eller annet og jeg er interessert nok til at jeg kan følge siden en stund og se hva hen har satt igang Anonymkode: 60a1b...a85
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli Overser bare. Aldri noe interessant uansett… Anonymkode: 0342c...ee0
AnonymBruker Skrevet 12. juli #12 Skrevet 12. juli Er det ikke Facbook som informerer om det for at du kan "henge deg på" også? Anonymkode: 21e3f...10f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #13 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke Facbook som informerer om det for at du kan "henge deg på" også? Anonymkode: 21e3f...10f Facebook Anonymkode: 21e3f...10f
AnonymBruker Skrevet 12. juli #15 Skrevet 12. juli Nei. Hvis jeg er i dårlig humør kan det også skje at jeg sperrer vedkommende fra å sende meg flere invitasjoner. Anonymkode: a6805...04c
AnonymBruker Skrevet 13. juli #16 Skrevet 13. juli Jeg godtar sjeldent slike invitasjoner, da det ofte er lokale bedrifter der de bor (langt unna meg) eller ungene deres sine idrettslag o.l. Hvis det er folk som stater egne bedrifter, så kan jeg like ei stund i hvertfall for å vise støtte. Det gjelder da ikke "bedrifter" av typen Mary Kay o.l. pyramidescams der de selger fjas til høy pris og prøver å verve deg inn i en sekt med kjøpetvang. Anonymkode: 86b6b...551
AnonymBruker Skrevet 13. juli #17 Skrevet 13. juli Hvis de sender det til meg på snap eller messenger, så godtar jeg. Det vil si, da er det sider de vet jeg har en spesiell interesse av å følge. Type "løpegruppe for ditt nabolag" eller "denne siden viser interessante aktiviteter der du skal på ferie". Random forslag som sendes på facebook om sider til ting jeg har null interesse av legger jeg ikke merke til engang. Jeg gidder ikke sjekke invitasjoner engang. Anonymkode: 27408...3a4
Daisy-love Skrevet 13. juli #19 Skrevet 13. juli Jeg pleier å ignorere en god del, men hender jeg liker også, om det er for å støtte noen. En venninne er gift med en amerikaner som elsker Trump…….. Han har prøvd å legge meg til i alt fra grupper lokalt til større greier rundt Trump, begge deler ikke interessant, samt at jeg skal like ulike sider. Totalt uaktuelt. Veldig sært med de som vil jeg skal like nabolagssiden deres i USA som jeg også har fått flere av.. 🙄🫠
Elaine Marley Skrevet 13. juli #20 Skrevet 13. juli Nei, bare hvis det er interessant for meg og det er det ofte ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå