Gjest daydream Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 gynokologen min kan vel måle "lysthormonet" mitt?dette er noe jeg er veldig nyskjerrig på....tror jeg ligger godt over gjennomsnittet for å si det sånn...som er veldig frustrerende i disse singel tider.....
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 "lysthormonet" ditt kalles testosteron og kan måles ja.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 gynokologen min kan vel måle "lysthormonet" mitt?dette er noe jeg er veldig nyskjerrig på....tror jeg ligger godt over gjennomsnittet for å si det sånn...som er veldig frustrerende i disse singel tider..... ← Nåja det er hakket verre å være i et forhold og være sånn. Du slipper i allefall å dele seng med fristelsen. Det blir jo som å være på slankekur med kjøleskapet full av snop når man er i et forhold.
Gjest daydream Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 ah,testostreon nivået jeg skal få målt da altså. noen som vet hvordan det blir målt?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 Med en blodprøve, men det blir ikke gjort hvis det ikke er mistanke til noe galt. Mulig du får et lite problem med å forklare at du har alt for høy sexlyst og derfor vil sjekke om det er noe galt. Du får vel bare beskjed om å dra hjem å kose deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå