AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Lang historie kort. Fikk kontakt igjen (helt tilfeldig) med en tidligere elsker/potensiell kjæreste (men han valgte meg bort den gangen). Han er nå gift med samme person han var samboer med den gangen han hadde et forhold på si med meg. Det ble slutt mellom dem og jeg trodde det skulle bli oss. De fant tilbake til hverandre etter en god stund og giftet seg. Det har nå gått flere år, og vi traff på hverandre igjen her i vinter og det utviklet seg til mer og mer kontakt. Alltid med en fremtredende seksuell undertone. Og han overøser meg med komplimenter og kjærlighetserklæringer. Det har vært intenst, altoppslukende og han har virkelig fått meg hektet på ham. Jeg er singel og vi fant begge ut at det ville vært perfekt om han kunne være elskeren min, siden vi har så god kjemi. Nå er det sommer, og han prioriterer selvsagt kone og familie. Så ingen treff mellom oss. Det er ferietid og de skal reise flere steder sammen. Tilbake sitter jeg alene og er veldig lei meg. Har sagt jeg ikke vil ha noe kontakt med ham nå i sommer, for trenger ikke daglige oppdateringer på hva han og konen foretar seg. Samtidig føler jeg meg barnslig som "lager drama" men jeg klarer ikke dette. Er blitt altfor glad i mannen igjen. Nå er det null kontakt (følte jeg ikke hadde noe valg) og jeg føler på sorg. Var jeg litt for kjapp i vendingen her? Avsluttet jeg noe som kunne blitt bra før det egentlig var kommet skikkelig i gang, bare pga. følelser? PS. Vi er godt voksne mennesker begge to. Anonymkode: 7b4cf...528
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Hvorfor vil du være med noen som bare ser på deg som en enkel reserve? Anonymkode: e868e...941 10 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Takk for svar. Jeg er fullstendig klar over hvor tullete dette oppleves. Blir nok veldig påvirket at alt det fine han sier til meg. Anonymkode: 7b4cf...528
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Beklager. Klarer ikke å ha medfølelse eller sympati. Dette problemet skapte du selv. Du får prøve å finne noen som har deg som nr. 1 og den eneste. Ikke kast deg i armene til menn som allerede har partner, og tro du kommer til å bety noe. Anonymkode: c5c97...856 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli Null kontakt i ferien med en gift mann er veldig praktisk for han. Da blir han ikke avslørt. Snakker av meget god erfaring…. Anonymkode: 218fa...438 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Du valgte å gå inn i elskerinnerollen for en mann som allerede hadde valgt deg bort ved flere anledninger og er nå lei deg for at han behandler deg akkurat som forventet - og lurer samtidig på om dette er "noe som kunne blitt bra". Hvordan trodde du det skulle utvikle seg...? Anonymkode: e99ec...e64 6 1
Blåtrå Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli «Kunne blitt bra»? Mener du at det kan bli dere offisielle? Eller et bra, elsker og elskerinne forhold?
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lang historie kort. Fikk kontakt igjen (helt tilfeldig) med en tidligere elsker/potensiell kjæreste (men han valgte meg bort den gangen). Han er nå gift med samme person han var samboer med den gangen han hadde et forhold på si med meg. Det ble slutt mellom dem og jeg trodde det skulle bli oss. De fant tilbake til hverandre etter en god stund og giftet seg. Det har nå gått flere år, og vi traff på hverandre igjen her i vinter og det utviklet seg til mer og mer kontakt. Alltid med en fremtredende seksuell undertone. Og han overøser meg med komplimenter og kjærlighetserklæringer. Det har vært intenst, altoppslukende og han har virkelig fått meg hektet på ham. Jeg er singel og vi fant begge ut at det ville vært perfekt om han kunne være elskeren min, siden vi har så god kjemi. Nå er det sommer, og han prioriterer selvsagt kone og familie. Så ingen treff mellom oss. Det er ferietid og de skal reise flere steder sammen. Tilbake sitter jeg alene og er veldig lei meg. Har sagt jeg ikke vil ha noe kontakt med ham nå i sommer, for trenger ikke daglige oppdateringer på hva han og konen foretar seg. Samtidig føler jeg meg barnslig som "lager drama" men jeg klarer ikke dette. Er blitt altfor glad i mannen igjen. Nå er det null kontakt (følte jeg ikke hadde noe valg) og jeg føler på sorg. Var jeg litt for kjapp i vendingen her? Avsluttet jeg noe som kunne blitt bra før det egentlig var kommet skikkelig i gang, bare pga. følelser? PS. Vi er godt voksne mennesker begge to. Anonymkode: 7b4cf...528 Du gjorde det eneste rette. Han er gift og har en kone. Skjønner godt at det gjør vondt. Tror dette hadde endt i ulykkelighet uansett hva du hadde valgt. Ta deg tid til å sørge. Hold deg unna gifte menn og menn i forhold. Det ender sjeldent bra for noen. Anonymkode: ded30...7df 1 1
Blåtrå Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er singel og vi fant begge ut at det ville vært perfekt om han kunne være elskeren min, siden vi har så god kjemi. Forresten, perfekt for han. Er det perfekt for deg? Du fikk smake litt på det. Eller ble det for perfekt for deg, siden du måtte kutte kontakten med han i sommer? Og sitter nå å sørger over det som var perfekt? Ergo: hadde du bare ikke kuttet kontakt, så hadde det vert perfekt for begge?
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli Blåtrå skrev (2 minutter siden): Forresten, perfekt for han. Er det perfekt for deg? Du fikk smake litt på det. Eller ble det for perfekt for deg, siden du måtte kutte kontakten med han i sommer? Og sitter nå å sørger over det som var perfekt? Ergo: hadde du bare ikke kuttet kontakt, så hadde det vert perfekt for begge? Det kunne blitt en perfekt løsning for meg hadde det ikke vært for at sterke følelser kom i veien. Han gir jo uttrykk for sterke følelser for meg også, men det kan jo bare være noe han sier for å holde på meg. Anonymkode: 7b4cf...528
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Null kontakt i ferien med en gift mann er veldig praktisk for han. Da blir han ikke avslørt. Snakker av meget god erfaring…. Anonymkode: 218fa...438 Han ville vi skulle ha kontakt, jeg sa nei. Anonymkode: 7b4cf...528
AnonymBruker Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han ville vi skulle ha kontakt, jeg sa nei. Anonymkode: 7b4cf...528 Så klart han ville ha kontakt, han går jo glipp av den underholdningen du gir han, når han vil. OG, det høres bra ut for deg, at han vil ha kontakt. Dess mer interessert tror du han er. Du er bare en gratis underholdning. Jeg har vert nøyaktig der du er❤️🩹 Anonymkode: 218fa...438 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli Nei, nei, nei! Hvis dere har god kjemi så kan dere være venner. For all del ikke gi sex til en gift mann. Anonymkode: 72d26...941 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #14 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så klart han ville ha kontakt, han går jo glipp av den underholdningen du gir han, når han vil. OG, det høres bra ut for deg, at han vil ha kontakt. Dess mer interessert tror du han er. Du er bare en gratis underholdning. Jeg har vert nøyaktig der du er❤️🩹 Anonymkode: 218fa...438 Så bra du har kommet deg ut av det. Det er planen min også. Anonymkode: 7b4cf...528 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #15 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, nei, nei! Hvis dere har god kjemi så kan dere være venner. For all del ikke gi sex til en gift mann. Anonymkode: 72d26...941 Det var planen. Han kaller meg sin aller beste venn. Anonymkode: 7b4cf...528
AnonymBruker Skrevet 11. juli #16 Skrevet 11. juli Jeg synes både du og mannen er drittsekker. Ingen av dere fortjener et skikkelig forhold der dere har en som elsker dere og setter dere først. Jeg synes oppriktig synd på kona og barna. Anonymkode: 6617c...107 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli #17 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var planen. Han kaller meg sin aller beste venn. Anonymkode: 7b4cf...528 Hva er grunnen til at han kaller deg for det?.. Anonymkode: ded30...7df
AnonymBruker Skrevet 11. juli #18 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er grunnen til at han kaller deg for det?.. Anonymkode: ded30...7df Godt spørsmål. Det har jeg faktisk ikke spurt ham om. Men kanskje det kan være for at jeg skal føle på et tett bånd med ham... Anonymkode: 7b4cf...528
AnonymBruker Skrevet 11. juli #19 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar. Jeg er fullstendig klar over hvor tullete dette oppleves. Blir nok veldig påvirket at alt det fine han sier til meg. Anonymkode: 7b4cf...528 Gud så dum du er som finner deg en opptatt mann, du fortjener føle deg skit. Sorry men sant. Han får i pose og sekk. Nyter ferie med familien og du sitter hjemme og føler deg ræv Anonymkode: 44c0d...43a 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #20 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Godt spørsmål. Det har jeg faktisk ikke spurt ham om. Men kanskje det kan være for at jeg skal føle på et tett bånd med ham... Anonymkode: 7b4cf...528 På hvilken måte gir han uttrykk for dette? Anonymkode: ded30...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå