AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Handlet ny bikini fra HM. Lenge siden sist. Har ikke fått med meg oppdateringen fra plastikk i trusa til «papir med lim?» Røsket det bare av og tenkte ikke mer over det (hvitt på hvitt). Skyndtet meg å vaske den i maskinen med det samme, og oppdaget plutselig masse lim nede i trusa. Hva kan jeg gjøre? Håper dere har gode råd som jeg ikke klarer tenke ut akkurat nå. Anonymkode: cce0b...505
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Takk for tips! Det skal jeg prøve! Anonymkode: cce0b...505
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Kjøp plasterfjerner på apoteket! Anonymkode: bb8e5...b09 1 1
Thyra Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjøp plasterfjerner på apoteket! Anonymkode: bb8e5...b09 Tar ikke det fargen fra plagget?
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli Thyra skrev (14 minutter siden): Tar ikke det fargen fra plagget? Tror ikke det, jeg har brukt plasterlimløser på en jeans jeg fikk noe lim på, det bleket ikke den, men jeg brukte vann med en gang til å vaske vekk løseren bare i tilfelle Anonymkode: 7df79...1a7
AnonymBruker Skrevet 12. juli #9 Skrevet 12. juli Thyra skrev (8 timer siden): Tar ikke det fargen fra plagget? Nei, det gjør ikke det. Har brukt det selv på bikini. Anonymkode: bb8e5...b09 2
Thyra Skrevet 12. juli #10 Skrevet 12. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det gjør ikke det. Har brukt det selv på bikini. Anonymkode: bb8e5...b09 Sønnen min hadde en t-skjorte hvor limet fra en sånn "tapestrimle" som satt på plagget aldri gikk bort. Da prøver jeg plaster fjerner neste gang. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli #11 Skrevet 12. juli Biltema label off fjerner det der. Anonymkode: 74d5b...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå