AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Noen som vet? Ser at neste utbetaling nå i juli kommer jeg til å få 900 kr mer enn jeg pleier.. Er det kun for denne måneden eller øker trygden litt nå? Anonymkode: 32f3e...1ae
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som vet? Ser at neste utbetaling nå i juli kommer jeg til å få 900 kr mer enn jeg pleier.. Er det kun for denne måneden eller øker trygden litt nå? Anonymkode: 32f3e...1ae Det kom en økning i år, du får de hver måned Anonymkode: fa8e2...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Økningen kom i Mai og du fikk etterbetaling i Juni. Anonymkode: 84a49...259 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen som vet? Ser at neste utbetaling nå i juli kommer jeg til å få 900 kr mer enn jeg pleier.. Er det kun for denne måneden eller øker trygden litt nå? Anonymkode: 32f3e...1ae Du fikk også mer i juni-betalingen. Tips: logg deg inn på min side på nav.no så ser du alle detaljene. Også etterbetalingen fra mai. Anonymkode: 1f70f...8ea 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Trygdeoppgjøret som kom i Mai Anonymkode: 67d87...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå