AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Hele sommeren min er en eneste stor krise. Kjæresten fortalte selv at han hadde vært utro med en på jobben. Vi hadde bestemt oss for å prøve å få barn (jeg har en fra før), vi skulle gifte oss og kjøpe hus. Jeg forsøkte å gi han en sjanse, men de tre følgende ukene har han drevet og sjekket min telefon (som om jeg har gjort noe), gaslightet meg, presset meg til å gå av ppillen igjen og vært deppa, det har vært meg som har måtte dra han opp........etter flere uker nå kom han på besøk og sa alt jeg trengte å høre og han var virkelig fin i samtalene. På slutten av dagen fant jeg ut at han hadde lagret nummeret 3 uker etter utroskapen. Sant skal sies at samme dag kastet jeg han på dør fordi han ikke ville gi meg en uke pusterom. Siste dråpe? Jeg elsker ham, men syntes det er drøyt at noe sånt kan skje bare et år inn i et forhold...... Anonymkode: 29881...fe3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Derfor er det alltid kjekt å vente mer enn 2+år før man får barn sammen. Vær glad du slipper å vær knyttet til denne tosken for resten av ditt liv. Du vet han ikke holder mål, så finn deg heller noen bedre. Anonymkode: 52cc1...53c 8 1 1
Ava+, Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli For all del, ikke få barn med denne mannen! Det er ikke sånn det skal være! Hiv han ut og finn deg en trygg og stabil mann🙏 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Ikke heng deg opp i drømmen du hadde om barn, hus, ekteskap og godt forhold med en god mann. Det er en drøm, og han er ikke den mannen. Se han for den han er, og kom deg videre. Ihverfall ikke få barn med ham! Anonymkode: a5d02...2cf 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli Takk! Vet jo dette egentlig, men godt å høre jeg ikke er for streng av medsøstre! Jeg hadde et stabilt og fint liv når jeg traff han, kommet ut av et forhold på 10+ år og hadde endelig fått en god hverdag for meg og mitt barn. Så treffer jeg denne løken, skulle aldri sluppet han inn på mitt liv Anonymkode: 29881...fe3 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #6 Skrevet 11. juli Du er bare SÅ heldig som opplevde dette før du fikk barn med han! Det tok ikke lang tid for han før det ble spennende med noe nytt 😔 Hiv han ut av livet til deg og barnet ditt! Det finnes mange fine menn der ute som ikke behandler deg så bedritent ❤️ Anonymkode: 4a840...bf1 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #7 Skrevet 11. juli Hold deg langt borte. Høres ut som narsissist. Får du barn med ham blir livet ditt et helvete, selv om du går fra ham. Aldri få barn med en slik!!!! Og ja, det er den typen som kan ende opp med å drepe partner og barn også. Vær inderlig glad du er fra ham nå, men han slipper deg nok ikke lett. Nå kommer løftene om gull og grønne skoger, og alle ord om kjærlighet og vakker fremtid du kan ønske deg. Bare pass på, for gir du ikke etter kan han slå veldig om. Gir du etter så... Nei der nå du bare ikke gjøre! Vi er nok kvinner som har fått ødelagt livet av slike, og du har et barn oppi dette også. Anonymkode: a6338...f33 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #8 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hele sommeren min er en eneste stor krise. Kjæresten fortalte selv at han hadde vært utro med en på jobben. Vi hadde bestemt oss for å prøve å få barn (jeg har en fra før), vi skulle gifte oss og kjøpe hus. Jeg forsøkte å gi han en sjanse, men de tre følgende ukene har han drevet og sjekket min telefon (som om jeg har gjort noe), gaslightet meg, presset meg til å gå av ppillen igjen og vært deppa, det har vært meg som har måtte dra han opp........etter flere uker nå kom han på besøk og sa alt jeg trengte å høre og han var virkelig fin i samtalene. På slutten av dagen fant jeg ut at han hadde lagret nummeret 3 uker etter utroskapen. Sant skal sies at samme dag kastet jeg han på dør fordi han ikke ville gi meg en uke pusterom. Siste dråpe? Jeg elsker ham, men syntes det er drøyt at noe sånt kan skje bare et år inn i et forhold...... Anonymkode: 29881...fe3 Hva med å heller elske deg selv litt? han har vist deg hvem han er, du bør tro på han. Anonymkode: b49d4...e08 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #9 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hold deg langt borte. Høres ut som narsissist. Får du barn med ham blir livet ditt et helvete, selv om du går fra ham. Aldri få barn med en slik!!!! Og ja, det er den typen som kan ende opp med å drepe partner og barn også. Vær inderlig glad du er fra ham nå, men han slipper deg nok ikke lett. Nå kommer løftene om gull og grønne skoger, og alle ord om kjærlighet og vakker fremtid du kan ønske deg. Bare pass på, for gir du ikke etter kan han slå veldig om. Gir du etter så... Nei der nå du bare ikke gjøre! Vi er nok kvinner som har fått ødelagt livet av slike, og du har et barn oppi dette også. Anonymkode: a6338...f33 Er glad jeg fant ut om dette nå, og ikke etter jeg ble gravid. Han har virkelig vist en side av seg jeg syntes er skummel. Sitter her helt sjokkert over at noen kan forandre seg så mye på kort tid. Det er akkurat som du sier, han kom tilbake 6 dager etter og sa han var en totalforandret mann. Det hadde gått 6 dager........ingen blir totalforandret på den tiden. Null innsikt. Nei, jeg er ferdig. Skal konsentrere meg om å skape et nydelig liv for meg og min datter. Er bare så vannvittig såret. Anonymkode: 29881...fe3 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #10 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er glad jeg fant ut om dette nå, og ikke etter jeg ble gravid. Han har virkelig vist en side av seg jeg syntes er skummel. Sitter her helt sjokkert over at noen kan forandre seg så mye på kort tid. Det er akkurat som du sier, han kom tilbake 6 dager etter og sa han var en totalforandret mann. Det hadde gått 6 dager........ingen blir totalforandret på den tiden. Null innsikt. Nei, jeg er ferdig. Skal konsentrere meg om å skape et nydelig liv for meg og min datter. Er bare så vannvittig såret. Anonymkode: 29881...fe3 Er også mange drømmer om en fremtid som ikke ble, som har vært en stor sorg. Dette var min siste sjanse til å få et barn til (jeg ville i utgangspunktet ikke ha flere, men fikk lyst etterhvert) med den jeg trodde var min livs kjærlighet. Er vanskelig når det er så store kontraster mellom å ha det bra/helt forferdelig. Glad mitt barn er på ferie slik at jeg kan bruke disse dagene på å bygge meg opp. Anonymkode: 29881...fe3 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli #11 Skrevet 11. juli Du har gjort det eneste riktige!!! Heier på deg! 🎉❤️ Anonymkode: a1d1d...58e 1 1 2
mereo Skrevet 11. juli #12 Skrevet 11. juli Ja vel, så elsker du han, men det er tydeligvis ikke gjensidig! Med tid og stunder slutter du å elske han, så lenge du holder deg unna! 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #13 Skrevet 11. juli Desverre har mannlig utroskap vært bagatellisert i alle år. Bare hør på når en flokk kamerater snakker sammen. Og vips så har fyren falt for fristelsen. Anonymkode: bc5e3...497 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli #14 Skrevet 12. juli Jeg tilgav og fikk barn med min eks som var sånn ett år inn i forholdet. Ikke til å anbefale for å si det sånn. Lær av mine feil Anonymkode: 1f556...ce8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå