Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Antrekket ut på byen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok. 43 år gammel dame her som skal ute på byen for første gang på EVIGHETER! Og så er det jo sommer og svært varmt i denne byen for tiden 😅

Men hva i alle dager har man på seg? Jeg er ingen kjole-person. Har ganske så avslappet stil.

Funker det med en hvit enkel topp og ett par lyse linbukser? Blir det for hverdagslig? Og hva med sko? Kan jeg bruke behagelig brune lærsandaler? 🙈

Anonymkode: 7a302...aed

Skrevet

Jeg er på din alder, bruker jeans og en fin topp. 

Anonymkode: 48d65...352

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ok. 43 år gammel dame her som skal ute på byen for første gang på EVIGHETER! Og så er det jo sommer og svært varmt i denne byen for tiden 😅

Men hva i alle dager har man på seg? Jeg er ingen kjole-person. Har ganske så avslappet stil.

Funker det med en hvit enkel topp og ett par lyse linbukser? Blir det for hverdagslig? Og hva med sko? Kan jeg bruke behagelig brune lærsandaler? 🙈

Spørs jo helt hvor du skal ut, om du skal på en plass med dress kode om du trolig følge den om du skal inn. 

Men alt det du beskriver er helt OK på ett generelt basis 😊

Anonymkode: 3986c...77c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er på din alder, bruker jeans og en fin topp. 

Anonymkode: 48d65...352

Ja jeans er innafor på byen? Så lenge det ikke er dresskode da som en annen nevner her ☺️ Tror dog at jeans blir for varmt men takk for svar 🌞

Skrevet

Det spørs jo på hva målet for byturen er. Er det kun å feste med gjengen? Eller er du på jakt etter kjæreste, eller kanskje bare et ONS?

Anonymkode: 5eb50...987

Skrevet

Jeg var ute forrige helg i lys linbukse og hvit topp. Ingen så rart på meg 🙈 så da var det vel innenfor. Kvinne38

Anonymkode: da983...7a9

Skrevet

Jeg (K28) tviholder på mine svarte skinnyjeans, med en bluse/fin topp eller lignende og høye heler 🫣 Helt ærlig tror jeg ikke noen bryr seg hva du går med, det skal litt mer til enn noen lyse linbukser for å få rare blikk. Så bare gå med det du syns er fint.

Anonymkode: d13a1...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...