Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Skal vi ikke få den snart? Har dere fått den?
Ephemera Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 De begynner å sende den ut 3. april. Gleder meg veldig!
Trampe Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Skal ikke den inn igjen 31. april? Er det vanlig å vente så lenge med å sende den ut? Merkelig synes jeg.
Sofia Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Skal ikke den inn igjen 31. april? Er det vanlig å vente så lenge med å sende den ut? Merkelig synes jeg. ← Jeg synes også det er merkelig. Kan ikke huske at den har kommet så sent før. Jeg er bortreist hele påsken og det irriterer meg at jeg ikke får den før jeg drar. Er jo nysgjerrig!!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Jeg synes også det er merkelig. Kan ikke huske at den har kommet så sent før. Jeg er bortreist hele påsken og det irriterer meg at jeg ikke får den før jeg drar. Er jo nysgjerrig!!!! ← Da må du har dårlig hukommelse. Etter at innleveringsfristen ble endret til 30. april så har de sendt dem ut i begynnelsen av den måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå