Gå til innhold

Småbarnsmor - Dating

Gjest Mindy

Anbefalte innlegg

Gjest Mindy

Har to små barn og har barnefri annenhver helg. Har litt lyst til å date igjen snart, men føler vel at responsen kan bli litt laber. To små barn og litt fri hver 14. dag er kanskje ikke det jeg får mest napp på :ler: Mitt eldste barn blir 3 til sommeren. Er det noen som har erfaringer å dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest allium

Jeg fikk napp med to barn og aldri fri, så det lar seg gjøre.

Jeg var igrunnen ganske overrasket over hvor lett det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal ærlig innrømme at jeg ikke tok sjansen på å prøve i det hele tatt. Mine var også på bleiestadiet da jeg ble alene med dem. Heller ikke her er det noe som heter pappahelg.

Først tenkte jeg; som man reder så ligger man. Og viet meg til ungene.

Så tenkte jeg noen år senere; førti, feit og ferdig, glem det. :ler:

Nå tenker jeg; det er da folk som sjekker på eldresenteret også. :ler:

Så jeg burde vel egentlig holde munn for jeg kjenner overhodet ikke markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Siden barna dine er såpass små regner jeg med at de legger seg ganske tidlig på kveldene. Dersom du treffer en som du vil date kan du jo med letthet invitere han hjem til deg på kaffe el middag om kvelden etter at ungene har lagt seg. Han må jo uansett forholde seg til at du har barn. Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg fikk napp med to barn og aldri fri, så det lar seg gjøre.

Jeg var igrunnen ganske overrasket over hvor lett det var.

Mener du det? hvor er de mennene?? :ler:

Jeg er selv blitt alene med en datter på 5 5/2 og vi deler 50/50. Men jeg kvier meg nesten til å fortelle noen at jeg har en datter (huff så stygt det høres ut) fordi jeg innbiller meg at jeg er 2valget uansett nå :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gotthard

du må slutte og tenke slik, enkelte er ikke interesrt i dame med unger, men de fleste lar ikke det avgjøre i et valg.

selv merker jeg at enkelte trekker seg fort når de får høre at jeg har ungen alene(80%) men problemet mitt er vel mer at jeg ikke hadde no serlig ungefri de første årene og pga det mistet mange i min omgangskrets, så jeg er ikke så mye ute på livet lengre liksom.

vel, lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium
Mener du det? hvor er de mennene?? :ler:

Jeg er selv blitt alene med en datter på 5 5/2 og vi deler 50/50. Men jeg kvier meg nesten til å fortelle noen at jeg har en datter (huff så stygt det høres ut) fordi jeg innbiller meg at jeg er 2valget uansett nå :tristbla:

Altså.... dette vil du kanskje ikke tro, men: På Spray.

Var bare innom for moro skyld, jeg. Og har alltid hørt at der er det bare useriøse folk.

Ikke bare, viste det seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
du må slutte og tenke slik, enkelte er ikke interesrt i dame med unger, men de fleste lar ikke det avgjøre i et valg.

selv merker jeg at enkelte trekker seg fort når de får høre at jeg har ungen alene(80%) men problemet mitt er vel mer at jeg ikke hadde no serlig ungefri de første årene og pga det mistet mange i min omgangskrets, så jeg er ikke så mye ute på livet lengre liksom.

vel, lykke til

Jeg synes det er fantastisk at en fyr engasjerer seg så mye i ungene sine. Mer enn 50% av de damene som har trukket seg vil antagelig på ett eller annet tidspunkt i livet tenke tilbake på deg og angre som besatt på at de ikke benyttet sjansen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk at smaken er om baken.. osv..

Det er klart det er mange flotte karer der ute gjerne vil ha en flott omsorgfull og ansvarbevist dame med barn. Og skorter det pa tid og mulighet til a treffe noen av rett kaliber, og det er jo viktig spesiel nar det er barn med i bildet, sa prov noen av de store kjent online datingsidene som match, gmcmatch.com osv.. Men bruk litt tid og bli kjent med selve online datingen, og ikke minst med de tobente der inne..

Lykke Til

Klem Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Du må jo i utgangspunktet finne noen som trives med at du har barn, og som dermed forstår at i begynnelsen blir det dating annenhver helg, og etterhvert som det blir seriøst kan de jo treffe både deg og ungene. Som noen sa over går det an å treffes hjemme hos deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig der.. selv har jeg "bare" en på 16 mnd..

erdet noen som vet om et slags forum eller møtested av noe slag på nettet spesielt for aleneforeldre? hadde vært kjekt å kunne delt erfaringer osv og event møtt noen, om de bor nærme nok. er forsåvidt interresert ivennskap, mendet virker som om det er like vanskelig som dating når man har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mceline

kjære deg! ;)

Jeg skjønner godt tankegangen din! Jeg er selv alenemor til en herlig gutt på snart 2 år... jeg og faren ble historie for litt over et år siden! Og det har ikke skortet ¨på tilbd i det hele tatt! Tvert der i mot.. jeg er en meget seriøs jente,og er fortsatt singel! Men av egen fri vilje.. Redd for å involvere meg igjen og har det kjempefint med sønnen min! Men,jeg vet nå at min tvil var ubegrunnet og du burde legge litt av "skrekken" bak deg! Bare det i seg selv kan hindre deg i å møte noen.. vi sender jo ut mange signaler uten at vi vet om det! Og er det et "problem" for deg at du har barn,så vil det bli et problem for han og! Dessuten,så er det jo mange attraktive "alenepappaer" der ute og? De er jo i samme båten og man vil på en måte forstå hverandre helt fra starten av!

Og du? Norges neste dronning? Mette Marit... :vinke: var alenemor før hun møtte på selveste kronprinsen...

Skulle du møte på en som ser på det som negativt at man har fått barn (den største gaven her i livet),så er han ikke noe for deg uansett.. !!!

Stå på,og gå en fin vår i møte!!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer vel an på hvilket marked du sikter deg inn mot. Jeg har barn annen hver uke. I 2 år fikk typen min bare komme på besøk etter klokka ni annen hver uke, og da fikk han aldri overnatte. Barna måtte ikke vite at mamma hadde ny mann. Og avtaler med ham ble alltid flyttet på pga endringer i samværet med barna. Jeg visste at i det øyeblikk barna fant ut om ham, ville alle andre gjøre det også. Jeg var ikke klar for å presentere ham for familien osv. Skadeskutt etter skilsmissen osv. Så da han endelig ble tatt inn i varmen, fant han ut at dette ikke var noe særlig og takket for seg. Så nå vil jeg ha en som er i samme situasjonen som meg - en med barn annen hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to stk - en hunkjønn og en hankjønn - som begge har litt skrekken for å få barn selv. Begge sier at de gjerne dater og involverer seg med aleneforeldre, for da får de en oppfattelse av hvordan det er å ha barn, men slipper å ha dem selv. Sikkert mange slike der ute!

Jeg har nylig blitt alene med mine barn. Jeg føler meg ganske ferdig med å få barn, så jeg har tenkt til å lete opp en alenefar ;) (Etter hvert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem å få en date selv om man har barn :) Er selv nylig separert og det tok ikke lang tid før jeg var ute på "markedet" igjen. Har som deg kun fri hver annen helg, men opplever ikke det som noe problem.

Nå er er jeg forelsket og han treffer jeg annen hver helg, men også på kvelden etter at barna har lagt seg. Det er for tidlig å involvere dem synes jeg.

Jeg traff ham gjennom felles kjente, dermed vet jeg at han er en ok mann. Det er en mulighet du skal holde åpen. Be venner og kjente holde øynene oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel!

Jeg har å hatt dater...men ikke så vellykkede da...ennå hvertfall!

har fri annenhver helg,så da må en benytte sjansen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...