Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min fyller snart 40 år og jeg må finne på noe for å feire dagen.

Vet at flere av samboerne/konene i venneflokken hans har stellt i stand "surpriseparty" for sine menn ved sånne store dager. Jeg kjenner svært få av min manns kompiser og ingen av deres samboere/koner så jeg aner ikke helt hvordan jeg skal gå frem og hvem i all verden jeg skal be. Dersom jeg begynner å stille han for mange spørsmål om hva disse menneskene heter (de fleste har jeg kun hørt kallenavnet på) så skjønner han jo at det er noe på gang. Så er det store spørsmålet, skal jeg invitere med partnere? Jeg har selv ikke blitt invitert med når mannen har fått inbydelse til lignende selskaper, dem kjenner meg jo ikke. Og det er jo kun i sånne anledninger han treffer dem. Jada, dem vet meget godt at han er gift. For meg føles det ikke riktig at jeg ikke skal invitere kompisene hans med følge, men som sagt så har jeg aldri blitt invitert med selv (har sett invitasjonene hans).

I det hele og store så trenger jeg tips til hvordan jeg kan gjøre dette her for at det skal bli et så vellykket selskap som mulig. Det økonomiske spiller også en stor rolle her.

Jeg vil jo så gjerne gi han en vellykket bursdagsfeiring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel egentlig ikke et svar på det du spør om, men jeg hadde ikke invitert hverken de kompisene eller konene som ikke har normal høflighet nok til å invitere deg i sine selskaper. (Såfremt det ikke var vært rene guttefester da). Forøvrig synes jeg generelt sett at partner skal inviteres med dersom det er fest for begge kjønn.

Gjest Gjest
Skrevet

Det har stort sett ikke vært rene guttefester det mannen min har vært invitert til. Andre har jo hatt med partnerne sine, riktig nok ikke alle, men de fleste. Sånn som jeg har oppfattet det har dette vært partnere som da den konen/samboeren som har arrangert partyet også kjenner. Jeg kjenner jo som sagt ikke så veldig mange av kompisene til mannen min og enda mindre partnerene dems. Dette fordi han ikke har omgang med dem. De 3 årene vi har vært sammen er det kun et par av dem jeg har møtt og mannen min har ikke hatt noen "omgang" med dem heller, og de fleste bor rett rundt hjørnet egentlig.

Rene guttefester blir det jo ikke så lenge konen/samboeren som arrangerer festen på vegne av partneren sin er med.

Gjest Gjest
Skrevet

Vær et større menneske og inviter alle sammen. Det kan jo være starten på et varig vennskap.

Allier deg med de kompisene du kjenner (forloveren hans f.eks.) for å få en komplett gjesteliste. Kanskje kan du snoke litt på adresselista hans på mailen også (hvis det er noe han ikke har noe imot da vel og merke). Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

og vær sikker på at mannen synes surpriseparty er ok.......

Selv hadde jeg mislikt det noe så til de grader om noen arrangerte noe sånt for meg, at det nok hadde ødelagt hele feiringa for meg.....

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar. Er litt usikker på hvordan han hadde likt det. Han synes riktignok det er morsomt når andre blir utsatt for det. Selv er jeg litt usikker på om jeg hadde likt det. Jeg liker ikke å være sentrum for alles oppmerksomhet.

Nå sitter jeg her og lurer på hvordan jeg skal få lurt hans mening om den saken ut av han uten at han skjønner noe.

• 7 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Jeg tenker at han kommer til å bli glad for at du tenkte på han :)

AnonymBruker
Skrevet

Til info: tråden er fra 2006. :)

Anonym poster: 9442d758e61845a8a1cd3f123be103f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...