lasseab Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har skjønt en stund at jeg tenner på gravide jenter. På jobben for noen år siden ble jeg helt satt ut av ei jente som var gravid og som trippet rundt med stor mage... Det var utrolig sexy;) Flere menn her som tenner på det samme? Hva synes dere jenter om dette?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Jeg syns det er et fantastisk flott syn å se jenter med store gravide mager, tenke på at det vokser et lite liv der inne som snart skal ut og si hei til verden Men nei, jeg tenner ikke seksuelt på gravide fremmende jenter.
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 NEI! Det gjør jeg ikke. Jeg syntes kjæresten min var utrolig vakker når hun var gravid men hun vekket snarere mine omsorgsinstinkter enn seksualinstinkter da...............
Gjest Markus i Oslo Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Jeg syns det er et fantastisk flott syn å se jenter med store gravide mager, tenke på at det vokser et lite liv der inne som snart skal ut og si hei til verden Men nei, jeg tenner ikke seksuelt på gravide fremmende jenter. ← Enig. Mange gravide har en utrolig utstråling! Men jeg har ikke opplevd seksuell tenning av det i seg selv. Det skjer nok først den dagen jeg selv har vært med på å gjøre jenta gravid.
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Har hørt om dette. Noen menn tenner på en stor mage som ikke er fett. forstår det ikke, men det er mye jeg ikke forstår ang menn.
Freyja Skrevet 22. mars 2006 #6 Skrevet 22. mars 2006 En kompis av meg er sånn. Hans synes gravid mage er utrolig sexy. Og det er best hvis den gravide bruker snekkerbukse som sitter stramt over magen. Han blir helt satt ut! Nå er jeg kvinne selv, og heterofil, så jeg får ingen tenning av gravide kvinner, men jeg synes gravide kvinner er utrolig flotte. De får en helt spsiell utstråling. Men så er jeg fæl til å romantisere alt som har med graviditet og barn å gjøre da... Men trådstarter; du er i alle fall normal! (Bare spar tenningen til din egen (eventuelt gravide) dame...)
lasseab Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2006 Takk for det;) Joda, jeg er gift og har et barn, og graviditeten var en fantastisk tid;) Særlig deilig var det å ta henne bakfra mens jeg befølte magen hennes... Men jeg tar meg stadig i å se på gravide kvinner... Her er det kun å se i skjul som gjelder da jeg har utrolig stor respekt for min herlige kone... Men sniker meg til å se på gravide jenter på nettet en sjelden gang for å holde fetisjen ved like...
Gjest lurven Skrevet 22. mars 2006 #8 Skrevet 22. mars 2006 gravide jenter er flotte, men tenker ikke noe seksuellt om de
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. mars 2006 #9 Skrevet 23. mars 2006 Samboeren min sier han synes det er veldig sexy med gravide kvinner ihvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå