Gå til innhold

Kjole (igjen)

diddi

Anbefalte innlegg

Jeg har vært og prøvd denne: http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/...les/jasmine.jpg

Men jeg skulle gjerne visst hva prisen er andre steder. Har forsøkt å kikke på de forskjellige salongene. Men har ikke funnet ut hvilke som fører Sposa Bella.

Er det noen som vet hvor de selger denne? (vet de har den hos Kristin, det var der jeg var.)

Prøver bare å spare litt om det er mulig.

Kanskje dra til Sverige? Eller Danmark? Prøvde meg litt rundt på nettet. Men er vel ikke den store nettsurferen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble faktisk litt såret over den kommentaren. Jeg spurte ikke om hva dere mente om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

lekker kjole du har funnet deg icon_smile.gif

unnskyld for jeg vet ikke hvor du kan få tak i den, men har du prøvd ebay?

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha, Perser og Svenskbrud. Det hjalp. Jeg var så etusiastisk, og følte det som et slag i magen.

Ja, jeg har forsøkt å kikke på Ebay. Fant den ikke der. Har forsøkt å surfe på norske, svanske og danske salonger. Men fant ikke noe særlig der heller. At de ikke har bilde av den er greit nok. Men dersom de fører Sposa Bella, så må de vel kunne bestille den? Kanskje du svenskbrud vet om noen salonger som fører merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svenskbrud

Jag har varit runt och surfat och hittat svar på din fråga. I ett gammalt inlägg från oktober2001 var det en norsk tjej som lagt in ett svar och hon hade provat klänningen i Oslo, köpte den på Remanns i Göteborg.

Remanns i Göteborg säljer Demetrios(?)/SposaBella.

http://www.brollop.com/remanns

där finns adress och telefonnummer.

Lycka till!vinke.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Demetrios's Sposabella er noe annet enn Sposa Bella (betyr "vakker brud").

Men jeg kan jo ringe dit på mandag og høre. Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntest også den kjolen var nydelig! !Romantisk med lange gjennomsiktige armer på!

Og anonym : Vi trenger ikke sånne komentarer her. Greit du er ærlig, men da kunne du godt registrert deg! Slutt å spre kvalme 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og du.... Det er så godtå se at andre også skal ha kjole m/ermer. Jeg skal ha chiffonermer. Har prøvd kjoler fra Bridalane. Men savner mer utvalg. Det var artig å se linker til andre slike kjoler. Syns nemlig det er "umulig" å finne kjoler med ermer. Til og med på de to brudesalongene jeg har vært på, har det bare vært to slike kjoler, og det var kun på den ene salongen ("du skjønner, det er ikke moderne nå, derfor har vi dem ikke"...HALLO: jeg vil jo ikke nødvendigvis ha en moderne kjole, men en jeg liker og føler meg vel i)

God Lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appropo lange ermer og mote. Da jeg var å prøvde kjole, sa hun dama i salongen at det nå var blitt veldig in med lange ermer. Alle skulle ha det i år, men pga. at de ikke hadde forventet det, hadde de ikke tatt inn så mange kjoler med lange ermer i år... Derfor endte de fleste opp med kjole uten arm.

Jeg VILLE ha kjole med lang arm, så hun dama i salongen var så snill at hun bestilte inn akkurat den kjolen jeg vill ha. Det kaller jeg service!

Synes kjolen din var kjempenydeli, Diddi!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert med chiffon-ermer.

Håper du finner kjolen din til en ok pris.

Lykke til icon_smile.gif

Ps:ikke ta deg nær av sånne anonyme inlegg.Det er faktisk noen som bare har lyst til å få ut sine mindreverdighets-kompleks-agresjons-pubertets-frustrasjoner her inne!Dumt men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle!:

Kjempefin kjole, Diddi! Jeg vet dessverre ikke hvor du kan finne kjolen. Men jeg må bare si at jeg blir så provosert av slike ufine kommentarer slik som den du fikk av anonym her. icon_mad.gif Disse sidene er til for å støtte hverandre og komme med gode råd og tips til dem som søker det, ikke å slenge dritt til hverandre! Har sett i flere av innleggende her at folk ikke akuratt har lært hva taktfull kritikk er for noe. icon_redface.gif Nå spurte ikke Diddi en gang etter hva vi andre syns om kjolen. Men i de innleggene hvor folk faktisk har spurt om andres mening, så har det ofte til dels vært ganske krasse svar. Er av den mening av følgende: Om du ikke har noe pent å si til andre, så ikke si noe! Det betyr ikke at man ikke kan si sin mening, men det går faktisk ann å si ting på en pen måte slik at man ikke unødvendig sårer andre! icon_cry.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KristinK

Jeg synes den kjolen der er utrolig nydelig. Hadde det ikke vært for at jeg alt har funnet en annen kjole, skulle jeg jammen meg ha prøvd den der!

Velger du den synes jeg du gjør et kjempebra valg, det er en flott kjole!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere alle.

Ja, jeg synes det er fint med ermer. Er litt kraftig, slik at jeg MÅ ha kort eller lang arm. Blir så deisete ellers!

Også er bryllupet i oktober, så det er godt å ikke bli helt blåfrossen!!

Men er det ingen som vet om brudesalonger der de selger Sposa Bella?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

http://www.wedding.dk/

hei

som sagt så vet jeg ikke hvor du kan få tak i den kjolen! men her selger de også noe lignende som den du har lyst på og det er kjempe billig der!

ta så se kanskje du finner noe du liker icon_smile.gif

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...