T.S Skrevet 22. mars 2006 #1 Skrevet 22. mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179700 Her undres man om Skavlan har mistet grepet eller om programmet og gjestene ikke var underholdende nok. Jeg for min del er ikke forundret over at flere enn meg zapper over til en annen kanal når denne konkrete forfatteren sitter og suller seg inn i tusen ord uten mening og budskap. Han virker også så selvsentrert at det for meg er en komplett uinteressant person høre snakke. Men hva skjer? Jo han dukke ropp i flere andre programmer også! Er det bare meg som sovner av denne fyren? Uansett er det ikke rart Skavlan mistet seere etter hvert synes jeg.
Gjest Gjest_ravnaskrik_* Skrevet 22. mars 2006 #2 Skrevet 22. mars 2006 Fredrik Skavlan har kanskje mistet seere, men må du gi deg nå. Du kan ikke gi han skylda. Bak han sitter redaktører osv. Tror du han er den som dekker hele programmet. Han er kun en journalist, som er på tven.
Seigdama Skrevet 22. mars 2006 #3 Skrevet 22. mars 2006 Jeg er en av dem som skiftete kanal når Jostein Gaarder var hos Skavlan. Herregud, hva har den mannen fått i seg? Nei, det ble for mye for meg. Forøvrig ser jeg på Skavlan hver fredag, men synes gjestene er veldig avgjørende for om det er interessant eller ikke. Synes ikke Fredrik Skavlan i seg selv er noe særlig til underholder.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #4 Skrevet 22. mars 2006 Fredrik Skavlan har kanskje mistet seere, men må du gi deg nå. Du kan ikke gi han skylda. Bak han sitter redaktører osv. Tror du han er den som dekker hele programmet. Han er kun en journalist, som er på tven. ← hehehehe... les en gang til og skriv så hvor jeg gir Skavlan skylda..
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #5 Skrevet 22. mars 2006 Jeg er en av dem som skiftete kanal når Jostein Gaarder var hos Skavlan. Herregud, hva har den mannen fått i seg? Nei, det ble for mye for meg. Forøvrig ser jeg på Skavlan hver fredag, men synes gjestene er veldig avgjørende for om det er interessant eller ikke. Synes ikke Fredrik Skavlan i seg selv er noe særlig til underholder. ← Problemet for meg er ofte at det blir for grunt. Konseptet ser ut til å være å snakke seriøst og underholdende om seriøse/interessante temaer. Men det blir alltid for lite tid synes jeg. Man kan ikke snakke i overskifter og grunt om noe uten at det skal bli bare tabloid. Det som skjer er jo at akkurat når det begynner å bli interessant, så er det neste gjest som skal inn.... Ang Gaarder så blir det for meg bare babling han bedriver. Jeg finner ingen essens. Bare en haug av ord.
Seigdama Skrevet 22. mars 2006 #7 Skrevet 22. mars 2006 Enig med deg Storebror. En annen ting som "irriterer" meg litt er at når gjestene faktisk prøver å være litt seriøse, så tuller Skavlan det bort.
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #8 Skrevet 22. mars 2006 Det irriterer meg også, at så snart en gjest faktisk har et budskap så tulles det bort med engang. Det blir for tannløst for meg. Har mer eller mindre sluttet å se programmet, svitsjer innom hvis jeg vet han skal ha en gjest jeg har lyst til å høre på. Dette skrev jeg i en egen tråd tidligere i dag. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=185691
Gjest BagLady Skrevet 22. mars 2006 #10 Skrevet 22. mars 2006 Off topic men jeg synes ikke dette var en sak for forsida på vg. Og at han "mistet seere"? Skulle tro han glemte dem igjen på t-banen som et par hansker. For øvrig synes jeg ikke det er noe rart at seertallene går ned, jeg synes det blir for mye koseprat og fleiping. Virker som Skavlan har gått inn i en slags sjarmør-rolle, der han skal være jovial og koselig og på bølgelengde med alle. Selv med gjester som kunne ha noe på hjertet blir det ofte bare pjatt. Synes jeg da.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #11 Skrevet 22. mars 2006 Det er vel ikke merkelig...Skavlan er for tam, har mistet draget og er gått ut på dato. Konseptet kjeder folk og vi har fått nok. Markedet for ham og hans program er overmettet.
Lillesøster Skrevet 22. mars 2006 #12 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har alltid likt skavlan veldig godt, men i det siste har min interesse dalnet. Jeg bruker alltid å se på forreklamen for å se hvem som er med og er de ikke interessante nok, så gidder jeg ikke å se på. Synes forøvrig at mange av de sammen gjestene kommer tilbake hele tiden. Savner litt nytt stoff.
Catzy Skrevet 22. mars 2006 #13 Skrevet 22. mars 2006 Gjestene er superviktige! De gangene de har klart å få tak i interessante folk, så blir det bra. Andre ganger gidder jeg ikke å se starten av programmet en gang, hvis det er uinteressante folk. Men det som har irritert meg mer og mer i det siste, er den evindelige hoppingen mellom temaer. Virker som om selv med lure folk i stolene, så tør ikke Skavland / NRK-redaksjonen å la disse få lov til å snakke om sine emner mer enn 10 minutter, før de hopper videre. Jeg hadde vært kjempefornøyd med å høre mer fra hun kvinnelige, pakistanske (?) gjesten, eller han forskeren som snakket om frykt, men da ting begynte å bli skikkelig interessant, så hoppet Skavlan videre. Nå syntes jeg at Adil var en bra gjest også, men det blir for liten tid på for mange emner. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #14 Skrevet 22. mars 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179700 Her undres man om Skavlan har mistet grepet eller om programmet og gjestene ikke var underholdende nok. Jeg for min del er ikke forundret over at flere enn meg zapper over til en annen kanal når denne konkrete forfatteren sitter og suller seg inn i tusen ord uten mening og budskap. Han virker også så selvsentrert at det for meg er en komplett uinteressant person høre snakke. Men hva skjer? Jo han dukke ropp i flere andre programmer også! Er det bare meg som sovner av denne fyren? Uansett er det ikke rart Skavlan mistet seere etter hvert synes jeg. ← jeg pleier å se dette programmet. Underholdene og morsomt,men sist var det helt på tryne. Gikk til en annen kanal,
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #15 Skrevet 25. mars 2006 Er det bare meg som aldri har likt konseptet Skavland? Jeg synes programlederen er kjedelig og jabbende i seg selv, hvordan kan han tilføre noe til programmet da? Jeg har for lengst sluttet å se Skavland, så det må være andre enn meg han "har mistet" som seere...
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #16 Skrevet 25. mars 2006 Enig med deg Storebror. En annen ting som "irriterer" meg litt er at når gjestene faktisk prøver å være litt seriøse, så tuller Skavlan det bort. ← synes skavland er en av de beste programmene som går på tv, men jeg er enig i at han avbryter gjestene når de begynner å komme inn på noe interessangt men nå er vel konseptet slik at de heller ikke skal være et seriøst debattprogram, men et talkshow med en mix mellom det alvorlige og humoristiske
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #17 Skrevet 25. mars 2006 Det som irriterer meg er gjestene, det er jo de samme som går igjen hele tiden!!!
Gjest LoisLane Skrevet 25. mars 2006 #18 Skrevet 25. mars 2006 Jeg likte programmet i går. Ellers enig med at kvaliteten på programmene varierer med gjestene.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #19 Skrevet 26. mars 2006 Jeg har aldri fikset Fredrik Skvaldran. Han greier å få de mest sinnsykt interessante gjester til å framstå som helt idioter, med sitt tomme smalltalk om dilldall. At Ole Einar Bjørndalen og dama måtte prate om frieriet og alt det der, det var så pinlig at vi måtte skru av lyden en stund og gjøre noe annet i stedet. Høydepunkter den siste tiden har vært Robbie Williams, som tok over hele showet og fikk folk til å åpne seg litt og fikk programlederen selv til å se ut som den idioten han vitterlig er, og Christine Hope og Marit Voldsæter som begynte å prate om Maria Bonnevie sin bestemor så publikum brøt ut i vill applaus og Skavlan måtte se vekk. Det var kongelig, vi frydet oss. Men det er altså fordi vi ikke fordrar Skavlan, og det er sjelden vi ser på programmet eller ser mer enn bare akkurat de gjestene vi er mest interessert i. Han er en tåkeprater av det veldig sjarmløse slaget... Plonk
Ladyen Skrevet 26. mars 2006 #20 Skrevet 26. mars 2006 Sett en del programmer, p.g.a. enkelte gjester, men har aldri likt Skavlan. Liker ikke stilen hans. Faller ikke for hans "gutteaktige sjarm". Sånn er det bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå