AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Kroatia er egentlig det eneste som er ok priset i den perioden, selv om jeg vet at lengre øst og sør hadde vært smartere, men lommeboken sier nei. Har sjekket både flybilletter og charterturer. Og ungene vil så gjerne ha badeferie, blir desverre bare hjemmeferie i sommer, været her er fantastisk heldigvis men ikke badetemperaturen 🥶 Og noen som har tatt en dagstur til Mostar fra Makarska? Eller maks en overnatting? Buss eller leiebil? Har selvsagt googlet både vær og badetemperatur, men greit å høre fra noen som har vært der i oktober 😊 Anonymkode: 9ce08...bb1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #2 Skrevet 11. juli Vi reiser alltid sørover i høstferien pga at jeg har en jobb der sommeren er høysesong. Vi bor i en regnfull del av Norge, og sol og varme er KJEMPEviktig for meg når vi først drar. Pleier som regel å kjøpe vanlige billetter med Norwegian eller KLM (spørs hvor vi drar). De billigste turene har vært til Spania, Malaga-området eller andre steder langs sørkysten. Og leie bil der nede. Der har vi ALLTID hatt fint og varmt vær. Har også vært på Kreta et par ganger, været har vært greit, men en del vind og noe regn innimellom. Jeg ville ikke turt å gamble på Kroatia hvis det skal være en badeferie, og det var helt essensielt for ungene å bade. Men jeg kunne godt ha reist dit i høstferien for å gjøre andre ting, se meg rundt. Anonymkode: c0979...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli #3 Skrevet 11. juli Ville ikke gamlet på Kroatia om det primært skal være en badeferie. Det er risiko for 15 grader og regn hele uken, og vanntemperaturen vil være småkjølig (for en som ønsker sydentemp i sjøen.) Ville ventet med å bestille tur, og evt sjekket daglig om det plutselig dukket opp noe til sør-spania eller kypros (da er man i alle fall garantert ordentlig sommer) Anonymkode: 771d6...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli #4 Skrevet 11. juli Har kjørt på dagstur til Mostar med leiebil, det var en skikkelig fin by! Anbefales😊 Anonymkode: 42889...ff4
AnonymBruker Skrevet 11. juli #5 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ville ikke gamlet på Kroatia om det primært skal være en badeferie. Det er risiko for 15 grader og regn hele uken, og vanntemperaturen vil være småkjølig (for en som ønsker sydentemp i sjøen.) Ville ventet med å bestille tur, og evt sjekket daglig om det plutselig dukket opp noe til sør-spania eller kypros (da er man i alle fall garantert ordentlig sommer) Anonymkode: 771d6...ef1 Enig! Men om ikke bading er hovedfokuset er Kroatia helt herlig. Mostar skal være veldig fint - Sarajevo også. Vi kom oss aldri lengre enn Kravica! Det var også veldig fint. Går an å bade, men vannet var iiiiiiskaldt selv midt på sommeren (vannet kommer fra fjellene). Ellers er jeg enig i at jeg nok hadde valgt et annet reisemål for deres tur, TS. Det er jo en grunn til at de turene er billige… Anonymkode: 5297d...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå