AnonymBruker Skrevet 11. juli #1 Skrevet 11. juli Er redd noen skal tro jeg er slem med han. Har en på ett år og som fortsatt drar i begynnelsen av dagens første tur. Dermed må jeg snu rundt mye og få han til og fokusere på meg. Overhørte naboen si jeg hadde antidra bånd på hunden til andre og det syntes jeg var skikkelig ubehagelig. Jeg bytter til kort bånd vist han drar i stede får og gå rundt med langline så jeg får mer kontakt bare. Ikke noe anti dra bånd ( vet ikke hva det er men går ut i fra hun mener strammehalsbånd noe han ikke bruker men han bruker halsbånd vist han skal gå der det er vann får han elsker og bade så slepper jeg at lykta på selen skal bli ødelagt. Kan ikke akuratt trene på dette inne og jeg må trene han på det. Anonymkode: e0164...20a
AnonymBruker Skrevet 14. juli #3 Skrevet 14. juli Så bra du trener! Husk at hvis ting ikke blir bedre, evaluer hva du gjør og hvorfor og endre på noe. Drit i andre enn de du stoler på og hjelper deg med treningen, som har en treningsfilosofi som samsvarer med din. Anonymkode: 6cf6a...04e
Gliffy Skrevet 14. juli #4 Skrevet 14. juli Når du trener hund kommer noen til å dømme deg samme hva du gjør, så det er like greit å bare lære seg å drite i hva andre syns med en gang. 1
Gjest jegerrinne Skrevet 14. juli #5 Skrevet 14. juli Som andre sier. Når en trenner hund er det altid noen som ska kritisere. Og mener alt en gjør er galt
Hulderen Skrevet 14. juli #6 Skrevet 14. juli Neste gang du støter på naboen, så si at du overhørte hva han sa om antidrabånd. Spør hva slags bånd han mente, og informer ham om hva du bruker. Si at det er bra at han er interessert i hunden din, men at det er synd om han feilinformerer andre.
AnonymBruker Skrevet 15. juli #7 Skrevet 15. juli antibånd brukes av eiere som ikke får dreis på å gå pent i bånd - = som ikke kommuniserer /trener riktig med hundene sine. Anonymkode: 9be5e...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå